🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37547.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های Desire 12 و Desire 12 Plus از اچ تی سی رسماً رونمایی شدند

دیروز کمپانی اچ تی سی در کشور انگلیس از دو موبایل هوشمند جدید با نام های Desire 12 و Desire 12 Plus رونمایی کرد. دو موبایل میان رده مورد بحث از بدنه ای شیشه ای ...

دیروز کمپانی اچ تی سی در کشور انگلیس - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - از دو موبایل هوشمند جدید با نام های Desire 12 و Desire 12 Plus رونمایی کرد.

دو موبایل میان رده مورد بحث از بدنه ای شیشه ای و فریمی فلزی ساخته شده اند و از نظر ظاهری شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. البته وجود دوربین اصلی دوگانه در بدنه پشتی Desire 12 Plus آن را از دیگر برادر خود متمایز می سازد.

از جهت سخت افزاری اما تفاوت های زیادی میان دو محصول اچ تی سی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - وجود دارد. نسخه ارزان تر یعنی Desire 12 مجهز به یک نمایشگر ال سی دی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ × ۱۴۴۰ است و شرکت سازنده در زیر این نمایشگر چیپ مجتمع MT6739 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - مدیاتک با ده هسته پردازشی را به همراه ۲ یا ۳ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. ظرفیتی که از طریق درگاه حافظه جانبی قابل ارتقا خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران

خریداران می توانند از میان مدل های تک سیم و دو سمکارته یکی را به اختیار انتخاب و خریداری نمایند. در زمینه تصویر برداری نیز شاهد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - حضور یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 در بدنه پشتی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 برای ثبت تصاویر سلفی در بالای نمایشگر هستیم. یک باتری ۲۷۳۰ میلی آمپر ساعتی هم این مجموعه را تکمیل می کند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران

در آن سو، موبایل Desire 12 Plus اچ تی سی را داریم که با یک نمایشگر ال سی دی ۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۴۴۰ و چیست اسنپدراگون ۴۵۰ وارد میدان رقابت شده است. این پردازنده هشت هسته ای را ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراهی می کنند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران

دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نمای ظاهری وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - ضمناً این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - محصول با یک باتری ۲۹۶۵ میلی آمپر ساعتی و تنها در نسخه تک سیمکارت راهی بازار می شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران

هنوز از زمان دقیق عرضه و قیمت میان رده های جدید کمپانی اچ تی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - سی اطلاعی در دست نیست، اما می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - دانیم که در آغاز قرار است این دو موبایل در کشورهای تایوان و انگلیس در دسترس قرار بگیرند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلاردشت استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone