🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37531.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

عقب‌نشینی فیسبوک؛ جمع‌آوری اطلاعات تماس و پیامک‌ها در اندروید کاهش می‌یابد

چندی پیش مشخص شد که فیسبوک برای سالیان متوالی، مشغول استخراج اطلاعات تماس و پیامک های کاربران دیوایس های اندرویدی بوده است. غول شبکه های اجتماعی تا چند هفته پیش از این موضوع، یعنی دسترسی ...

چندی پیش مشخص شد که فیسبوک برای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سالیان متوالی، مشغول استخراج اطلاعات تماس و پیامک های کاربران دیوایس های اندرویدی بوده است. غول شبکه های اجتماعی تا چند هفته پیش از این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - موضوع، یعنی دسترسی به اطلاعات خصوصی مثل پیامک ها و تماس ها که خود آن را «یک گزینه اختیاری - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای کاربر» می - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داند جهت بهبود و ارتقای سیستم پیشنهادات الگوریتمی خود استفاده می کرد.

اما - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حالا و با آشکار شدن رسوایی کمبریج آنالیتیکا (که بیش از ۸۷ میلیون کاربر قربانی آن شدند)، فیسبوک از این موضع عقب نشینی کرده و حالا اعلام نموده که نحوه جمع آوری اطلاعات کاربران در این شبکه اجتماعی از این پس دستخوش تغییر خواهد شد.

مایک شروپفر، مدیر ارشد فنی فیسبوک به تازگی اذعان داشته که «ما با بررسی مجدد این قابلیت اطمینان حاصل کرده ایم که فیسبوک - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محتوای پیام ها را جمع آوری نمی کند، و تمام - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تاریخچه پیام هایی که بیش از یک سال قدمت دارند به طور کامل پاک خواهد شد».

مشخص نیست که چرا فیسبوک تصمیم به پاکسازی Log های این پیام های قدیمی گرفته، اما پیش بینی می شود که علت این کار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کاهش میزان دیتایی است که از این طریق در حساب های کاربری ذخیره می شوند.

به گفته شروپفر، فیسبوک در آینده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای ارتقای الگوریتم های خود دیگر احتیاجی به داده هایی مثل زمان برقراری تماس های تلفنی یا پیامک های کاربران نخواهد داشت، و تنظیماتی در حریم خصوصی قرار می دهد که کاربران روی این موضوع کاملا مسلط باشند.

گفتنی است که این موضوع، یعنی دسترسی به اطلاعات شخصی پیامک ها و تماس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ها فقط مربوط به نسخه اندروید اپلیکیشن فیسبوک بوده و کاربران iOS به خاطر محدودیت های سختگیرانه این سیستم عامل از دزدی اطلاعات توسط این شبکه اجتماعی مصون مانده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone