تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41548.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

توییتر قابلیت Save for Later را برای بوکمارک کردن توییت ها معرفی کرد

توییتر به تازگی اعلام کرده که در حال حاضر روی قابلیتی به نام Save for later کار می کند که قرار است امکان بوکمارک کردن توییت ها را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به لطف ...

توییتر به تازگی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اعلام کرده که در حال حاضر روی قابلیتی به نام Save for later کار می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کند که قرار است امکان بوکمارک کردن توییت ها را برای کاربران به ارمغان بیاورد. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به لطف Save for later می توانید توییت های مورد علاقه تان را بوکمارک کرده و هر زمان که خواستید در بخشی مجزا به مرور آن ها بپردازید.

ذخیره توییت ها به همان آسانی است که تصورش را می کنید. کافیست روی آیکن سه نقطه در زیر هر توییت اشاره کرده و گزینه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Add to Bookmarks را برگزینید. با این کار توییت های منتخب در بخش Bookmarks که در سایدبار اپلیکیشن قرار گرفته ظاهر می شوند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

البته شایان ذکر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قابلیت هنوز در اپلیکیشن توییتر ارائه نشده و در مراحل اولیه توسعه خود به سر می برد، بنابراین امکان دارد که توسعه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهندگان این شبکه اجتماعی پس از انجام تست های مختلف و دریافت بازخوردهای کافی، در نحوه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بوکمارک کردن توییت ها تجدید نظر کنند. مثلا یکی از راهکارهای جایگزین برای روش بوکمارک کردن فعلی می تواند قرار دادن یک دکمه اختصاصی ذخیره سازی توییت در کنار دکمه های لایک و ریتوییت و پاسخ باشد.

اما در کنار Save for later، توییتر اقدام به معرفی قابلیت دیگری هم کرده که همین حالا در اپلیکیشن های موبایل آن ارائه شده است. با به روز رسانی اپ توییتر حالا می توانید از اتفاقات مهمی که به طور زنده در حال وقوع هستند با خبر شوید.

در همین راستا توییتر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اخبار مسابقات ورزشی، خبرهای فوری و موضوعات دیگری را در بالاترین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قسمت تایملاین شما به نمایش می گذارد. البته توییتر اعلام کرده که فعلا عمده تمرکز خود را بر رویدادهای ورزشی گذاشته و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در حال حاضر مسابقات فوتبال، بسکتبال، فوتبال آمریکایی، هاکی و بیسبال را به طور زنده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پوشش می دهد.

توییتر می گوید که قابلیت مذکور (با عنوان happening now) می تواند اخبار را بسته به سلیقه و علایق برای هر کاربر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شخصی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سازی کرده و به مرور زمان در این کار بهتر و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بهتر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone