🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24784.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نظریه آشوب در دنیای فناوری؛ اولین چیپ رمزنگاری غیرقابل هک ساخته شد

هرچند سیستم های رمزنگاری کنونی بسیار قدرتمند بوده و هکرها به آسانی قادر به عبور از سدها آنها نیستند اما با ورود ماشین های کوانتومی به بازی شرایط تغییر خواهد کرد. محققان از مدت ها ...

هرچند سیستم های رمزنگاری کنونی بسیار قدرتمند بوده و هکرها به آسانی قادر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - به عبور از سدها آنها نیستند اما با ورود ماشین های کوانتومی به بازی شرایط تغییر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - خواهد کرد. محققان از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - مدت ها قبل در پی توسعه سیستم های رمزنگاری هستند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - که حتی در دنیای کوانتوم هم نتوان آنها را در هم شکست و حالا به موفقیت هایی در این زمینه دست پیدا کرده اند.

تیمی بین المللی از محققان نمونه اولیه چیپ سیلیکونی را توسعه داده اند که از قوانین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - طبیعت از جمله «نظریه آشوب» پیروی می کند. ظاهرا چیپ در عین استفاده از شبکه های ارتباطی کنونی آنقدر ایمن است که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - حتی کامپیوترهای کوانتومی هم تهدیدی برای آن به حساب نمی آیند.

این سیستم بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - مدل رمزنگاری پَد یکبار مصرف (OTP) مبتنی است که از نظر امنیتی بسیار قدرتمند است اما مشکل آنها در این است که طول پد ارسالی باید از نظر حجم با خود داده برابر یا از آن بزرگتر باشد. OTPها علی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - رغم ایمنی بالا به خاطر فقدان روش عملی و ایمن برای تبادل آنها چندان مورد استفاده قرار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - نگرفته اند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان

این تیم بین المللی که شامل محققان دانشگاه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - های «سنت اندروز»، «ملک عبدالله» و مرکز فرایندهای علمی نامتعارف می شود، روشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - عملی را برای پیاده سازی OTP به ارمغان می آورد. به گفته آنها زمانی که پای نرم افزار یا کد در کار نباشد، کاری از دست روش های سنتی هک رمزنگاری بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - نخواهد آمد.

در این چیپ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - کلیدهای مورد استفاده برای رمزگشایی هر پیام با خود پیام ذخیره یا ارسال نمی شوند. تراشه مذکور بر خلاف سیستم های کوانتومی بر قوانین فیزیک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - کلاسیک از جمله نظریه آشوب و قانون دوم ترمودینامیک متکی است، در نتیجه حتی اگر مهاجم چیپ را هم کپی کند قادر به هک رمزنگاری نیست.

دکتر کروز، بنیانگذار مرکز فرایندهای علمی نامتعارف هدف بعدی این تیم را تولید چیپست و بررسی قابلیت های تجاری آن عنوان می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone