🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24776.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

طرح‌های مفهومی سامسونگ برای CES ۲۰۲۰؛ از تایپ بدون دست تا اسکنر پوست سر

نمایشگاه ۲۰۲۰ CES به زودی برگزار می‌شود و سامسونگ هم مثل همیشه با دستی پر به این نمایشگاه خواهد آمد. طبق روال سال‌های گذشته، این کمپانی با پروژه‌هایی جالب که از دل بخش C-Lab سامسونگ بیرون ...

نمایشگاه ۲۰۲۰ CES - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - به زودی برگزار می‌شود و سامسونگ هم مثل همیشه با دستی پر به این نمایشگاه خواهد آمد. طبق روال سال‌های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - گذشته، این کمپانی با پروژه‌هایی جالب که از دل بخش C-Lab سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - بیرون آمده است، از علاقه‌مندان میزبانی خواهد کرد. با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به چند پروژه جذاب و مفهومی این کمپانی محبوب کره‌ای.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

احتمالا کاربردی‌ترین پروژه‌ای که از C-Lab بیرون خواهد آمد، سلفی تایپ (SelfieType) است. این پروژه که از نامش هم پیداست، به کمک دوربین سلفی گوشی کاربر و هوش مصنوعی، می‌تواند حرکات انگشتان دست را تفسیر کرده و آن‌ها را به نوشته تبدیل کند. در نتیجه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - اگر سری بعدی که خواستید پاسخ دوستتان را بدهید و دستانتان هم چرب بود، می‌توانید با نوشتن پاسختان روی هوا، جواب دوستتان را به سادگی بدهید.

‌Beacon

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این کمپانی کره‌ای به فکر سلامت و ریزش موی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - کاربران نیز بوده و از همین رو پروژه بیکان را تعریف کرده است. بیکان متشکل از یک دستگاه دستی، هوش مصنوعی و برنامه موبایل است. این دستگاه با اسکن پوست سر، می‌تواند پوست مرده، چگالی فولیکول مو و دیگر ویژگی‌های موی کاربران را تشخیص دهد و بهترین راه‌حل درمان را برای آن‌ها ارائه کند. همچنین کاربران می‌توانند روند پیشرفت را مشاهده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - کنند تا دوباره به ریزش مو دچار نشوند.

Hyler

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این محصول، یک هایلایتر هوشمند است که نوشته‌های پرینت شده را به نسخه‌های قابل جستجوی دیجیتالی تبدیل می‌کند.

‌SunnySide

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این دستگاه پنجره‌ای شکل، با تولید نور خورشید مصنوعی که با گذر زمان تغییر می‌کند، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - ویتامین D ضروری بدن را تامین می‌کند بدون آنکه ضررهای اشعه ماورای بنفش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - را به همراه داشته باشد.

Ultra V

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این دستگاه با تلفیق سرویسی مشخص و سنسور می‌تواند اشعه‌های UV را ردیابی کند و کاربران را از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - شرایط سلامت پوستشان آگاه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - سازد.

اما این‌ها تنها نواوری‌های این کمپانی کره‌ای نیستند. C-Lab با پشتیبانی از توسعه‌دهندگان خارجی و استارتاپ‌ها، پروژه‌های دیگری را نیز معرفی کرده است که در ادامه می‌بینیم.

PiBo

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این استارتاپ، ربات انسان‌نمایی توسعه داده است که می‌تواند اطلاعاتی را بر اساس دیالوگ‌های ساده و حالات چهره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - به کاربر بدهد.

FITT

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این سرویس برای کاربران تمرین‌های شخصی‌سازی شده روزانه تولید می‌کند که می‌تواند بیماری‌ها را بر اساس تست‌های کاردیو، قدرت عضلات و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - وضعیت بدن تشخیص دهد.

Vtouch

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این دستگاه به کمک ردیابی چشم‌ها و دست‌ها می‌تواند خانه‌ها و ماشین‌های هوشمند را کنترل کند.

Smoothy

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این برنامه یک اپ تماس تصویری است با این تفاوت که به جای زنگ خوردن، تماس در حالت بی‌صدا صورت می‌گیرد تا کاربر تحت شرایط مطلوب به تماس دریافتی پاسخ دهد.

مشابه آنچه که در گذشته رخ داده، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - احتمال می‌رود که بعضی از این ایده‌ها و دستگاه‌های اولیه، به محصول نهایی تبدیل شوند، البته موفقیت‌آمیز بودن آن‌ها بحث دیگری است. با این حال، اگر نگران پروژه‌های C-Lab بوده‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که این بخش از کمپانی سامسونگ، همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone