🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24785.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ پرواز هواپیمای آتاری در آسمان موبایل

اگر از گیمرهای قدیمی که سن و سالشان به کنسول خاطره انگیز آتاری قد می‌دهد بپرسید که کدام بازی این کنسول را به صورت خاص به یاد می‌آورند و با آن بیشتر خاطره دارند، احتمالا ...

اگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - از گیمرهای قدیمی که سن و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - سالشان به کنسول خاطره انگیز آتاری قد می‌دهد بپرسید که کدام بازی این کنسول را به صورت خاص به یاد می‌آورند و با آن بیشتر خاطره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - دارند، احتمالا پاسخ اکثرشان River Raid یا همان بازی معروف هواپیمای آتاری خواهد بود. در این بازی  shoot ’em up می‌بایست هواپیمایی را از زاویه بالا کنترل می‌کردید و در مسیرتان هواپیماهای دشمن و تجهیزات آن‌ها را از بین می‌بردید.

حالا خبر خوب برای کاربران iOS این است که استودیوی Project R3D به این فکر افتاده که با الهام از مکانیزم و هسته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - اصلی این بازی و البته اضافه کردن گرافیک پیکسلی جذاب و چشم نواز، بازی Bridge Strike - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - را منتشر کند. طی هفته‌های گذشته بازی در فاز بتا مورد آزمایش قرار گرفت و تست کنندگان نظرات مثبتی نسبت به آن داشته‌اند. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - در حال حاضر این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - بازی برای پیش سفارش در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - اپ استور قرار گرفته و تاریخ انتشار رسمی آن هم 5 فوریه 2020 (16 بهمن 98) اعلام شده است.

Star Titan

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

با اینکه بازی‌های ران اند گان روی گوشی‌های موبایل خوب جواب می‌دهند و تجربه‌شان روی نمایشگرهای لمسی خیلی خیلی راحت‌تر و بهینه‌تر از مثلا بازی‌های شوتر و اکشن است اما با کمی جست و جو متوجه می‌شویم که تعداد بازی‌های توسعه داده شده در این سبک نسبتا کم است. همین موضوع باعث می‌شود که ران اند گان سای فای جدید استودیوی Dark Pyre Interactive نظرها را به سمت خود جلب کند.

Star Titan - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - یک بازی 2.5 بعدی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - است. این یعنی گرافیک بازی به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - صورت سه بعدی طراحی شده اما گیم‌پلی آن در یک صفحه دو بعدی به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - وقوع می‌پیوندد. می‌توانید بین دو ربات مکانیکی به نام‌های Phoenix و Behemoth انتخاب کنید. Phoenix کوچکتر و چابکتر است اما صدمه چندانی به دشمنان وارد نمی‌کند، از آن سو Behemoth قدرتمندتر و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - البته کندتر بوده و می‌تواند صدمات جدی‌تری به دشمنان وارد کند. با پیشروی در بازی امکان آپگرید کردن ربات‌هایتان را هم خواهید داشت.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

Star Titan

سازنده: Dark Pyre Interactive قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 130/494.6 مگابایت زبان:

Magic: ManaStrike

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

در حالی که استودیوی Netmarble با همکاری Wizards of the Coast در حال توسعه نسخه موبایل Magic: The Gathering هستند، شاید بد نباشید بدانید که در همین حین بازی دیگری از این سری برای موبایل منتشر شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - که Magic: ManaStrike نام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - دارد و تا حدودی مشابه کلش رویال بازی می‌شود.

این بازی در واقع یک PvP همزمان است که کاراکترها و اسپل‌های مشهور Magic: The Gathering را در خود جای داده. به گفته سازندگان، Magic: ManaStrike در واقع حاصل ترکیب Magic: The Gathering با المان‌های یک بازی استراتژی همزمان است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

Magic: ManaStrike

سازنده: Netmarble قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 96/262.6 مگابایت زبان:

Machinaero

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

اکثر بازی‌های ماجرایی به اکتشاف و حل راز و رمزهای مختلف محیطی اختصاص پیدا می‌کنند اما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - Machinaero به سراغ بخشی از قضیه رفته که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - در کمتر بازی‌ای به آن پرداخته شده است. کاری که در Machinaero انجام می‌دهید در واقع ساخت وسایل نقلیه مختلفی است که برای اکتشاف و دیدن دنیای بازی به آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - نیاز دارید. بر خلاف گرافیک دو بعدی بازی و بر اساس ادعای سازنده، پارامترهای مختلفی همچون اصطکاک، کشش، فشار، دما و تاثیر مایعات به دقت در Machinaero شبیه سازی شده‌اند تا تجربه شما از بازی هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد.

پنج نوع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - آب و هوای مختلف در بازی گنجانده شده و باید برای ساخت وسایل نقلیه مورد نظرتان، به سازگاری آن با شرایط آب و هوایی منطقه هم توجه کنید. برای ساخت این وسایل، 50 بلوک مختلف در اختیار دارید که مثل پازلی آن‌ها را در کنار هم می‌چینید و هر نوع وسیله نقلیه‌ای که بخواهید (هواپیما، فضاپیما، ماشین، هلیکوپتر و...) را برای جا به جایی در محیط بازی می‌سازید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

Machinaero

سازنده: Emoak قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 323.8 مگابایت زبان:

Taxi Sim 2020

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

همانطور که از اسم بازی می‌توان حدس زد در Taxi Sim 2020 قرار است زندگی یک راننده تاکسی را تجربه کنید و ماموریت‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - رانندگی مختلف را پشت سر بگذارید. حدود 30 خودروی مختلف در بازی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. همچنین شهرهای مختلفی همچون نیویورک، میامی، رم و لس آنجلس میزبان ماموریت‌های شما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - خواهند بود.

نکته دیگر بازی این است که مسافران برخوردهای مختلفی با روش رانندگی شما خواهند داشت. مثلا ممکن است مسافری عجله داشته و رد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - کردن چراغ قرمزها برایش چندان مهم نباشد، اما ممکن است مسافر ترسویی را سوار کنید که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - نمی‌تواند رانندگی سریع و بی ملاحظه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - را تحمل کند. بازی را استودیوی Ovidiu Pop توسعه داده که سابقه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - نسبتا خوبی در ساخت بازی‌های شبیه سازی رانندگی دارد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

Taxi Sim 2020

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 1500 مگابایت زبان:

Concert Kings Idle Music Tycoon

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

Concert Kings Idle Music Tycoon یک بازی آیدل تپ است که در تم راک اند رول اتفاق می‌افتد. در واقع کار شما در بازی این است که مدیریت یک گروه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - حرفه‌ای راک را به عهده گرفته و قدم به قدم امپراطوری موسیقیایی خود را بسازید. مکانیزم بازی دقیقا همان چیزی است که از یک بازی آیدل انتظار داریم، با تپ روی نمایشگر نوت‌های موسیقی را جمع می‌کنید تا به این وسیله پول به دست بیاورید.

سپس با استفاده از درآمدتان، کسب و کار راک اند رول خودتان را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - آپگرید می‌کنید. مثلا می‌توانید استیج‌های جدید بخرید، در کنسرت‌های بزرگتری اجرا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - کنید، استعدادهای جدید به گروهتان اضافه کنید و به همین وسیله بر شهرت و ثروت خودتان بیافزایید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی

Concert Kings Idle Music Tycoon

سازنده: Big Blue Bubble قیمت: رایگان (با پرداخت درون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 58/291.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone