🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24765.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بیدود با تغییر مدل درآمد به تهران برمی‌گردد: کارمان را با قدرت ادامه می‌دهیم

«حسین قاسمی»، نایب رئیس هیات مدیره بیدود در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که دوچرخه‌های اشتراکی این شرکت از امشب در سطح پایتخت قرار خواهند گرفت و از فردا صبح، کاربران بیدود می‌توانند دوباره از ...

«حسین قاسمی»، نایب رئیس هیات مدیره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - بیدود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که دوچرخه‌های اشتراکی این شرکت از امشب در سطح پایتخت قرار خواهند گرفت و از فردا صبح، کاربران بیدود می‌توانند دوباره از آن‌ها استفاده کنند. او مجدداً تاکید می‌کند که شایعات پایان کار بیدود حقیقت ندارد و این شرکت می‌خواهد با قدرت به کارش ادامه دهد. با این حال، این همه ماجرا نیست و تغییر بزرگ دیگری نیز در راه است.

این تغییر بزرگ، مربوط به مدل درآمدی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - بیدود و نحوه تعامل مالی کاربران با این پلتفرم است. قاسمی می‌گوید اکنون به جای پرداخت سپرده اولیه، کاربران جدید برای استفاده از بیدود، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - حق اشتراک پرداخت خواهند کرد. تا پیش از این، هر کاربر برای استفاده از دوچرخه‌های بیدود باید ۱۵۹ هزار تومان سپرده (قابل برگشت) پرداخت می‌کرد و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - ۳۰ هزار ۹۰۰ تومان هم برای بیمه (غیر قابل برگشت) می‌پرداخت. اما اکنون این روش برای کاربران جدید حذف شده و هر کاربر برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی باید سالانه یک حق عضویت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومانی بپردازد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان

قاسمی در همین رابطه می‌گوید: «مبلغ بیمه سال گذشته ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان بود و برای امسال به دلیل بالا رفتن دیه، به بیشتر از ۴۰ هزار تومان می‌رسید. اما اکنون کاربران می‌توانند بدون اینکه مبلغ بیمه را بپردازند، صرفاً ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی پرداخت کنند.»

او - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - در پاسخ به این سوال که آیا کاربران همچنان بیمه هستند یا خیر، و هزینه بیمه با چه کسی است، تاکید می‌کند که بیمه همچنان وجود دارد اما خود شرکت بیدود، با شرکت‌های بیمه‌ای توافق می‌کند و هزینه‌ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - جداگانه‌ای از کاربر دریافت نمی‌شود.

قاسمی همچنین تاکید می‌کند که به دلیل حضور نداشتن یک ماهه بیدود، این شرکت تسهیلاتی را برای کاربران وفادارش در نظر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - گرفته است:

«در مرحله اول، این افراد ۱۰ سفر رایگان دریافت خواهند کرد. در مرحله بعدی، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - کاربران فعلی به عنوان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - کاربران وفادار بیدود، می‌توانند همچنان از مدل سپرده‌ای که قبلاً به بیدود پرداخت کرده‌اند با روش‌های متفاوت و دلخواه استفاده کنند. در واقع کاربران قدیمی مجبور نیستند حق عضویت سالانه پرداخت کنند. در این حالت بیمه این افراد هم رایگان می‌شود و خود شرکت هزینه‌های بیمه را می‌پردازد.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان
اتاق مایتورینگ بیدود.

نایب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - رئیس هیئت مدیره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - بیدود در پاسخ به این سوال که آیا اکنون کاربران قادر به استرداد وجه خود خواهند بود یا خیر، می‌گوید:

«هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. کاربران قدیمی ما می‌توانند در صورت تمایل سپرده خود را پس بگیرند یا از مدل جدید حق اشتراک استفاده کنند. در این حالت ۴۹ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - هزار و ۵۰۰ تومان از سپرده کسر می‌شود و باقی مبلغ به کاربر برگردانده می‌شود. حالت دیگر هم این است که ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان را در حساب نگه دارد و بقیه مبلغ هم به اندازه ۷۲ سفر خواهند بود. ما در این حالت هم به جای ۷۲ سفر، ۹۰ سفر را برای کاربر شارژ می‌کنیم. در واقع روش‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم تا ناراحتی کاربر به هر شکلی که ممکن است از ما برطرف شود.»

قاسمی اعلام می‌کند که بیدود در حال حاضر ۲۳ هزار کاربر در تهران دارد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - او می‌گوید که تغییر مدل درآمدی برای تسهیل استفاده از دوچرخه‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - اشتراکی و افزایش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - تعداد کاربران این پلتفرم است. او - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - همچنین در پاسخ به این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشتپر استان گیلان - سوال که آیا تغییر مدل درآمدی ارتباطی با سوبسید شهرداری دارد یا خیر، تاکید می‌کند که اگرچه این مذاکرات در جریان است اما تغییرات اخیر هیچ ارتباطی به شهرداری و دریافت سوبسید ندارد.

اکنون باید دید نظر کاربران نسبت به این تغییرات و حضور مجدد این پلتفرم در تهران چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چهرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** لباسشویی وست پوینت WMX71219 EC شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone