🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24773.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی: در نهمین رویداد سالانه چارگون چه گذشت؟

نهمین گردهمایی سالانه چارگون در مرکز همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که ۱۵۰۰ نماینده از مشتریان این شرکت در آن حاضر شدند تا با جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری برای پلتفرم «دیدگاه» آشنا شوند. در ...

نهمین گردهمایی سالانه چارگون در مرکز همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که ۱۵۰۰ نماینده از مشتریان این شرکت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گیلان استان گیلان - در آن حاضر شدند تا با جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری برای پلتفرم «دیدگاه» آشنا شوند.

در این رویداد «فرزاد رحمانی»، مدیرعامل و «شاهین طبری»، رییس هیات مدیره چارگون اعلام کردند که این شرکت اکنون با ۱.۵ میلیون کاربر، بزرگ‌ترین جامعه کاربران اتوماسیون اداری را در کشور دارد.

اگرچه پلتفرم دیدگاه، که مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مختلف است با آپدیت‌های رنگارنگ در این رویداد روبه‌رو شد و مدیران چارگون خبر از یکپارچگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گیلان استان گیلان - بیشتر میان سرویس‌های این پلتفرم دادند، اما در این میان ۳ نرم افزار جدید نیز از سوی چارگون برای آن نیز رونمایی شد.

نرم‌افزارهای «درآمد»، «اسناد» و «جذب و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گیلان استان گیلان - استخدام»، اعضای جدید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گیلان استان گیلان - پلتفرم دیدگاه بودند که هر کدام قرار است یک مشکل کلیدی را برای سازمان و شرکت‌ها حل کند.

از سوی دیگر نکته مهمی که به آن اشاره شد، آغاز هوشمندسازی اتوماسیون اداری و اتوماتیک شدن برخی از فرآیندهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گیلان استان گیلان - آن بود؛ یک گام اولیه در این زمینه که قرار است در ادامه، با هوش مصنوعی ترکیب و غنی‌تر شود.

در این گزارش ویدیویی، می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های رویداد سالانه چارگون را ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone