🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24797.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین نیروگاه اتمی شناور روسیه آغاز به کار کرد

دولت روسیه، اولین راکتور شناور ۷۰ مگاواتی خود که روی یک کشتی باربری ساخته شده را روشن کرد و امیدوار است در آینده برق ساحل شرقی این کشور را نیز به کمک این نیروگاه اتمی شناور ...

دولت روسیه، اولین راکتور شناور ۷۰ مگاواتی خود که روی یک کشتی باربری ساخته شده را روشن کرد و امیدوار است در آینده برق ساحل شرقی این کشور را نیز به کمک این نیروگاه اتمی شناور تامین کند.

مراحل ساخت این کشتی باربری که با نام آکادمیک لومانوسوف (Akademik Lomonosov) نیز شناخته می‌شود، ۱۰ سال طول کشیده و بیش از ۲۳۲ میلیون دلار برای دولت روسیه هزینه در پی داشته است. این واحد، می‌تواند نیروی ۷۰ مگاواتی تولید کرده یا به عبارتی برق - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - ۱۰۰ هزار نفر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - را تامین کند. این نیروگاه قرار است جایگزین نیروگاه قدیمی و از کار افتاده ۴۸ مگاواتی بیلیبینو (Bilibino) شود که در سال ۱۹۴۸ ساخته شده است. بر اساس گفته‌های مقامات روسی، نیروگاه بیلیبینو تا پایان سال جاری خاموش خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - شد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان

ساخت و ساز آکادمیک لومانوسوف در سال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - ۲۰۰۸ آغاز شد که شرکت انرژی هسته‌ای OKBM پیمانکاری آن را بر عهده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - داشت. این نیروگاه سیار و شناور از دو کشتی بر پایه انرژی هسته‌ای KLT-40S ساخته شده که پیش‌تر آن را در کشتی‌های یخ شکن این کشور دیده بودیم.

روسیه امیدوار است بتواند این نیروگاه اتمی شناور را به شبکه اصلی برق شهر پوک (Pevek) متصل کند و گرمای این شهر را از این طریق تامین کند، زیرا این شهر همواره دمایی نزدیک منفی ۲۳ درجه دارد و تنها در حدود ۵ هزار نفر آن جا زندگی می‌کنند.

علاوه بر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - این، مقامات این کشور امیدوارند که کل توسعه و نگهداری از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - زیرساخت‌های این نیروگاه شرایطی را برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - توسعه اقتصاد اجتماعی این کشور فراهم کند تا در آینده به یکی از المان‌های زیرساختی توسعه مسیرهای دریای شمال تبدیل شود. این نیروگاه سیار، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - علاوه بر تنها نیروگاه اتمی شناور حال حاضر دنیا، شمالی‌ترین نیروگاه نیز خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان

روسیه امیدوار است در آینده بتواند ۷ نیروگاه اتمی شناور و سیار دیگر نیز بسازد و در حال حاضر، پیمانکاران این نیروگاه در حال توسعه نسل دوم آن هستند که هم کوچک‌تر است و هم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - قدرتمند‌تر. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - این راکتورها از نوع RITM-200M آب تحت فشار خواهند بود که توانی معادل ۱۰۰ مگاوات تولید می‌کنند و عمری ۴۰۰ ساله دارند.

البته روسیه در این مسیر تنها نیست و چین و آمریکا به شدت این کشور را تعقیب می‌کنند. برای مثال، آمریکا قصد دارد از راکتورهای کوچک و ماژولار استفاده کرده یا به کل میکرو راکتورها را جایگزین راکتورهای فعلی بزرگ کند. باید دید در این مسیر کدام کشور موفق‌تر عمل خواهد کرد تا آینده نیروگاه‌های هسته‌ای کوچک را به تصویر بکشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone