🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24775.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

باتری شیائومی می ۱۰ پرو در ۳۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود

شیائومی خود را برای معرفی دو گوشی جدید از سری پرچمدار می ۱۰ آماده می کند که احتمالا شامل دو نسخه معمولی و پرو خواهد بود. حالا یک افشاگر مدعی شده که باتری می ۱۰ پرو ...

شیائومی خود را برای معرفی دو گوشی جدید از سری پرچمدار می ۱۰ آماده می کند که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - احتمالا شامل دو نسخه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - معمولی و پرو خواهد بود. حالا یک افشاگر مدعی شده که باتری می ۱۰ پرو تنها در ۳۵ دقیقه به صورت کامل پر خواهد شد.

آنطور که این افشاگر می گوید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - شیائومی برای دستیابی به این سرعت بالا فناوری شارژ سریع را بهینه سازی کرده و گوشی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - مورد بحث قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۵۰ واتی است. وی حتی مدعی شده که کمپانی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - چینی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - در حال توسعه شارژ سریع بی سیم با توان مشابه است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ از راه می رسد. هرچند بخش زیادی از توان در مدل بی سیم به هدر می رود اما ۵۰ آنقدر زیاد است که در زمانی بسیار کوتاه شارژ باتری را کاملا تامین می کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان

شیائومی می ۱۰ احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۰ و با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه خواهد رسید.

ماه گذشته یکی از موبایل های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - این شرکت در سازمان های ناظر چینی تایید شد که از شارژ ۶۶ واتی (۱۱ ولت ۶ آمپر) پشتیبانی می کند. در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - اوپو رینو ایس عنوان سریعترین شارژ در دنیای موبایل را به خود اختصاص داده چرا که باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی آن با تکیه بر شارژر ۶۵ واتی در ۲۸ دقیقه به صورت کامل شارژ می شود.

یکی از فناوری هایی که انتظار می رود سال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - آینده شیائومی معرفی کند شارژ فیوژن است. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - به کمک این فناوری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - می توان گوشی را همزمان به شکل بی سیم و با آداپتور شارژ کرد تا مدت زمان شارژ از همیشه کمتر شود.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی می نوت ۱۰ و هنر شیائومی در چیدمان قطعات

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone