🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24764.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از گربه رباتیک MarsCat برای دوستداران ربات خانگی تعاملی [تماشا کنید]

یک کمپانی چینی از گربه ای رباتیک رونمایی کرده که شخصیت آن با توجه به رفتار صاحب تغییر کرده و به لمس ها و صدای کاربر واکنش نشان می دهد. این گربه رباتیک «MarsCat» نام ...

یک کمپانی چینی از گربه ای رباتیک رونمایی کرده که شخصیت آن با توجه به رفتار صاحب تغییر کرده و به لمس ها و صدای کاربر واکنش نشان می دهد.

این گربه رباتیک «MarsCat» نام داشته و قابلیت حرکت خودران در محیط خانه به کمک 16 مفصل موتوردار را دارد. این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - ربات علاوه بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - راه رفتن، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - فعالیت هایی مثل بازی کردن و خوابیدن را به شکل تصادفی انجام داده و زباله های فرضی را در سطل زباله می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - اندازد.

گربه رباتیک یاد شده توسط کمپانی Elephant Robotics ساخته شده و علاوه بر موتورهای سروو و باتری، از دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت بینی، لیزر تشخیص عمق، میکروفون، اسپیکر، شش حسگر لمسی خازنی و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - کامپیوتر رزبری پای برخوردار است و می تواند به کمک آنها علاوه بر تشخیص اسباب بازی ها، از برخورد با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - موانع خودداری کرده و به فرامین صوتی واکنش نشان دهد.

گربه رباتیک MarsCat بر اساس رفتار مالک شخصیت منحصر به فرد خود را در طول زمان شکل می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - دهد. به عنوان مثال هرچه کاربر بیشتر با آن صحبت کند، بیشتر میو میو می کند. لحن صدای کاربر و تعداد دفعات لمس کردن، از دیگر مواردی هستند که در رفتار این ربات تاثیر گذارند.

در مجموع گربه رباتیک MarsCat شش شخصیت دارد که بین مشتاق و کناره گیر، پرانرژی و تنبل و اجتماعی و خجالتی تغییر می کنند. خبر خوب برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - افراد آچار به دست اینکه این ربات منبع باز است؛ به این معنی که می توان برای آن نرم افزار و سخت افزار جدید توسعه داد.

با یک بار شارژ ربات مورد بحث از طریق پورت USB به مدت 3 ساعت، می توان بسته به فعالیت دو تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - پنج ساعت از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - آن استفاده کرد. این ربات در حال حاضر در سایت Kickstarter در حال جمع آوری منابع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - مالی بوده و با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر همدان استان همدان - پرداخت 649 دلار و در صورت تولید انبوه، می توان آن را صاحب شد.

گربه رباتیک MarsCat در صورت ورود به بازار، قیمتی برابر با 1299 دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone