🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25236.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ویکی پدیا در ترکیه رفع فیلتر شد

بنابر گزارش نیویورک تایمز بالاخره بعد از دو سال و نیم و با صدور رای دادگاه قانون اساسی ترکیه فیلترینگ ویکی پدیا برداشته شد و این وبسایت مجددا در اختیار شهروندان ترک قرار گرفت. آذرماه ...

بنابر گزارش نیویورک تایمز بالاخره بعد از دو سال و نیم و با صدور رای دادگاه قانون - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - اساسی ترکیه فیلترینگ ویکی پدیا برداشته شد و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - این وبسایت مجددا در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - اختیار شهروندان ترک قرار گرفت.

آذرماه امسال این دادگاه دریافت که فیلترینگ ویکی پدیا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - برابر با نقض آزادی بیان است و اعلام کرد که این کار غیرقانونی است. حکم نهایی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - این دادگاه نیز روز چهارشنبه این هفته منتشر شد و ساعاتی بعد دسترسی به این سایت مجددا برقرار شد. تا پایان روز چهارشنبه اغلب - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - بخش های ترکیه امکان دسترسی به ویکی پدیا را پیدا کردند. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - گفتنی است - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - بنیاد ویکی مدیا در ماه می سال ۲۰۱۷ درخواست دادخواهی خود را تسلیم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - دادگاه قانون اساسی ترکیه کرده بود.

کاترین ماهر مدیر اجرایی ویکی مدیا در بیانیه ای پیرامون - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - این اتفاق گفت:

ما از اتحاد دوباره با مردم ترکیه بسیار خرسندیم. ما در ویکی مدیا مصمم هستیم که از حقوق اولیه و اساسی افراد برای دستیابی به اطلاعات دفاع کنیم. ما به نیابت از کلیه جویندگان دانش برای اشتراک گذاری این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - لحظه مهم با جامعه ترکیه بسیار هیجان زده هستیم.

دولت ترکیه در آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی فیلتر شد. در آن سال محتوایی در ویکی پدیا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - منتشر شد که مدعی بود دولت ترکیه حامی گروه های تروریستی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - و شبه نظامی است و بعد از آنکه درخواست دولت این کشور برای حذف این مطلب با ممانعت روبرو شد تصمیم به مسدود سازی این دایره المعارف گرفته شد. در ادامه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - آدرس آی پی های ترکیه امکان مشاهده محتوای ویکی پدیا را از دست دادند و به همین خاطر وبسایت مورد بحث شدیدترین فیلترینگ در تاریخ خود را تجربه کرد (همین حالا که این مطلب را می خوانید حتی کاربران - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - چینی هم به زبان های غیر چینی به این وبسایت دسترسی دارند).

در خاک ترکیه شبکه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - های اجتماعی از قبیل توییتر، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ به صورت دوره ای و کوتاه مدت فیلتر می شوند. برای مثال در سال ۲۰۱۴ فیلترینگ توییتر بعد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - از دو هفته برداشته شد در حالی که رفع فیلترینگ یوتیوب برای دو ماه به طول انجامید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone