🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38269.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

حرکت آزمایشی استراتولانچ، بزرگ ترین هواپیمای جهان روی باند فرودگاه را تماشا کنید

استراتولانچ، بزرگ ترین هواپیمای حال حاضر جهان اخیراً به دستاورد دیگری رسیده و با سرعت 74 کیلومتر بر ساعت روی باند فروگاه حرکت کرده است. اگرچه این موضوع شاید چندان مهم به نظر نرسد، اما ...

استراتولانچ، بزرگ ترین هواپیمای حال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - حاضر جهان اخیراً به دستاورد دیگری رسیده و با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - سرعت 74 کیلومتر بر ساعت روی باند فروگاه حرکت کرده است. اگرچه این موضوع شاید چندان مهم به نظر نرسد، اما قطعاً ارزش اش را دارد که به تماشای ویدیوی این غول 226 هزار کیلوگرمی بنشینید که با بال هایی با مجموع طول 117 متر، با چنین سرعتی در باند فرودگاه حرکت می کند. ابعاد استراتولانچ به قدری بزرگ است که اتومبیل های پشت سر آن همچون ماشین های اسباب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - بازی به نظر می رسند.

استراتولانچ یک کمپانی خصوصی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - فضایی است که توسط پاول آلن، یکی از موسسن مایکروسافت بنیان گذاشته شد. هدف اصلی این کمپانی ساخت هواپیمایی است که به عنوان سکویی برای پرتاب موشک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - ها به استراتوسفر و سپس فضا عمل می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - کند. برخی اعتقاد دارند این روش از ارسال موشک ها به مدار پایینی زمین ارزان تر و قابل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - اتکاتر خواهد بود. ضمناً به لطف ابعاد غول آسای هواپیمای استراتولانچ، امکان حمل محموله هایی با سقف وزن 249 تُن وجود دارد.

موشک هایی که در میان زمین و آسمان به فضا فرستاده می شوند موضوع - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - چندان تازه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - ای نیستند. موشک پگاسوس اکس ال کمپانی Orbital ATK همین حالا می تواند از آسمان پرتاب شود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - و گرچه ابعاد نسبتاً کوچکی دارد اما قادر به حمل ماهواره هایی 450 کیلوگرمی است. Orbital ATK سال گذشته قراردادی با استراتولانچ به امضا رساند و انتظار می رود نخستین شرکتی باشد که موشک خود را با هواپیمای استراتولانچ به فضا می فرستد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone