🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25230.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ Mojo Vision اولین لنز چشمی هوشمند دنیا را می‌سازد

استارتاپی با نام Mojo Vision می خواهد با ساخت اولین لنز چشمی هوشمند دنیا، نمایشگر کوچکی را درست مقابل مردمک چشم قرار دهد. این استارتاپ نمونه اولیه لنز هوشمند خود را در نمایشگاه CES نمایش ...

استارتاپی با نام Mojo Vision می خواهد با ساخت اولین لنز چشمی هوشمند دنیا، نمایشگر کوچکی را درست مقابل مردمک چشم قرار دهد. این استارتاپ نمونه اولیه لنز هوشمند خود را در نمایشگاه CES نمایش داد.

لنز چشمی هوشمند Mojo Vision که به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - نظر می رسد از دل فیلم های علمی-تخیلی بیرون آمده، با نمایش لایه ای دنیای اطراف دید کاربر را بهبود داده و از قابلیت هایی مثل افزایش وضوح تصویر و بزرگنمایی برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران

این لنز چشمی همانند لنز معمولی روی چشمان قرار گرفته و به گفته سازنده تراکم 14 هزار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می آورد. سنسورهای مختلف نیز وظیفه نمایش اطلاعات و گرفتن لرزش تصاویر را بر عهده دارند. به گفته سازنده این لنز توسط یک سیستم القایی مخصوص شارژ شده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - و هر شب باید ضدعفونی شود.

این لنز در تاریکی به کمک هوش مصنوعی لبه اجسام موجود در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - اتاق را تشخیص داده و از برخورد کاربر با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - آنها جلوگیری می کند. به گفته سازنده نمونه نهایی احتمالاً با یک پردازنده خارجی به بازار عرضه خواهد شد و کاربران برای استفاده از آن باید از دستگاه ردیاب چشم (Eye Tracker) استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران

هدف نهایی سازندگان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - ساخت لنزی است که بتواند همانند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - Google Glass اطلاعات مفید را بدون بیرون آوردن تلفن همراه از جیب یا کیف به کاربر نمایش دهد.

البته برای استفاده از این محصول در آینده نزدیک نباید دلخوش کرد؛ چون نمونه ای که در نمایشگاه CES امسال نمایش داده شد به پردازنده و باتری بزرگ متصل شده بود و خبرنگاران اجازه قرار دادن آن درون چشمان خود را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - نداشتند. علاوه بر این شرکت سازنده باید مجوزهای لازم را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کلاردشت استان مازندران - از سازمان غذا و داروی آمریکا بگیرد.

استارتاپ Mojo Vision تاکنون بیش از 100 میلیون دلار برای ساخت لنز چشمی هوشمند خود جمع آوری کرده است. تاریخ عرضه دقیق این لنز به بازار مشخص نیست ولی استارتاپ یاد شده از احتمال عرضه آن تا دو سال آینده خبر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone