🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25220.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نیروی هوایی آمریکا موشک مافوق صوت جدیدش را با موفقیت آزمایش کرد

نیروی هوایی ارتش آمریکا توانسته با موفقیت تست‌های زمینی موشک X-60A را پشت سر بگذارد. بر اساس گفته‌های نیروی هوایی آمریکا، در آینده این موشک مافوق صوت راهی ارزان‌قیمت و بهینه برای دستیابی به سرعتی ...

نیروی هوایی ارتش آمریکا توانسته با موفقیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - تست‌های زمینی موشک X-60A را پشت سر بگذارد. بر اساس گفته‌های نیروی هوایی آمریکا، در آینده این موشک مافوق صوت راهی ارزان‌قیمت و بهینه برای دستیابی به سرعتی فراتر از ماخ ۵ را در اختیار ارتش این کشور قرار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - خواهد دارد

این تست موفقیت‌آمیز قرار است توسعه دست‌یابی به تکنولوژی سرعت‌های موافق صوت را تسریع کند. از همین رو نیروی هوایی آمریکا موشک سوخت مایع تک مرحله‌ای X-60A را در ایستگاه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - فضایی سیسیل در جکسون ویل ایالت فلوریدا تست کرد. آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی (AFRL)، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - با تست این مشکوک در شرایط سرد و گرم و مطابق با شرایط پرتابی، آن را برای پرتاب اصلی آماده می‌کند. هدف از تست این موشک، دستیابی به سرعت‌های بالای ماخ ۵ (۶۱۲۵ کیلومتر بر ساعت) بوده و کاربردهای بسیاری برای صنایع نظامی و حتی تجاری دارد، اما مشکل اصلی گران‌قیمت بودن این تکنولوژی است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل

موشک X60-A بی‌سرنشین بوده و می‌توان آن را به کمک هواپیما نیز شلیک کرد. این موشک با تاکید تحقیقات روی بخش سیستم‌‌های سرعت بالا AFRL آزمایش شده. موتور آن نیز از نوع سوخت مایع است و توسط شرکت Ursa Major Technologies توسعه داده شده و از سوختن ترکیبی اکسیژن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کروزین قدرت می‌گیرد. این موشک به اندازه‌ای کوچک است که می‌توان آن را از یک هواپیما به کوچکی یک جت شخصی نیز شلیک کرد. حداکثر سرعت آن نیز ماخ ۸ یا ۹۸۰۰ کیلومتر بر ساعت تخمین زده می‌شود.

تست زمینی اخیر سیستم‌های تایید پیشرانه‌های داخلی وسایل نقلیه، شامل احتراق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - تمام مدت، تعادل موتور برای کنترل نیروی پیشران محوری و افت کارایی سیستم می‌شد که اکنون برای ارزیابی داده‌های جمع‌آوری شده به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیسیل در فلوریدا فرستاده می‌شود. بر اساس گفته‌های AFRL زمانی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - که این موشک عملیاتی شود، می‌توان به کمک آن تکنولوژی‌های مافوق صوت مانند پیشرانه‌های تنفس طبیعی، مواد پیشرفته و زیرسیستم‌های وسایل نقلیه مافوق صوت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - را تست کرد.

مدیر برنامه تست موشک X-60A در مرکز AFRL به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - نام بری هلمن (Barry Hellman) می‌گوید:

این سری از تست‌ها، قدمی حیاتی برای کاهش ریسک و جمع‌آوری داده‌ها ضروری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای آماده‌سازی تست‌های پروازی آینده ما بود. زمانی که ما این موشک را اواخر امسال پرتاب کنیم، امیدواریم بتوانیم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - توانایی X-60A را در ارائه شرایط پروازی مافوق صوت نشان دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone