🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25251.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین دوشنبه سوری زمستان همراه اول؛ تا ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین

طرح دوشنبه سوری همراه اول کماکان ادامه دارد و اپراتور اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات ...

طرح دوشنبه سوری همراه اول کماکان ادامه دارد و اپراتور اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهسوار استان مازندران - سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در قالب طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود که به گفته مسئولان همراه اول، این استقبال در دی ماه از مشترکان دارای سیم‌کارت Usim و مجهز به فناوری 4G گرم‌تر خواهد بود.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و استفاده از بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهسوار استان مازندران

دوشنبه سوری زمستانه همراه اول در دی ماه روز دوشنبه ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته های اینترنت ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان با شماره گیری کددستوری مذکور، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهسوار استان مازندران - است تمامی مشترکان تا ساعت ۲۳:۵۹ دوشنبه ۳۰ دی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهسوار استان مازندران - فرصت دارند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهسوار استان مازندران - با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع» بسته خود را فعال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح دوشنبه سوری همراه اول می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone