🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25249.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

محاسبه جذر اعداد با کامپیوتر ساخته شده از DNA

دانشمندان با استفاده از سیستم شبه رایانه‌ای ساخته شده از DNA مهندسی شده، موفق به انجام محاسبات ریاضی شدند. زیست شناسان از اوایل سال ۱۹۹۴ استفاده از مواد ژنتیکی برای انجام محاسبات را پیشنهاد کرده اند. ...

دانشمندان با استفاده از سیستم شبه رایانه‌ای ساخته شده از DNA مهندسی شده، موفق به انجام محاسبات ریاضی شدند.

زیست شناسان از اوایل سال ۱۹۹۴ استفاده از مواد ژنتیکی برای انجام محاسبات را پیشنهاد کرده اند. از آن زمان راه هایی برای ذخیره داده در DNA - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - و دستکاری آنها با منطق شبیه به 0 و 1 دنیای کامپیوتر پیاده شده است. با این وجود مشکل اصلی یکپارچه سازی این منطق در مداری بوده که توانایی اجرای عملیات پیچیده ریاضی را داشته باشد، حالا اما محققان گام بلندی را در راستای غلبه بر این چالش برداشته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - اند.

محققان «دانشگاه راچستر» سیستمی شبه کامپیوتری را از ۳۲ رشته DNA - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - توسعه داده و از طریق آن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - جذر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۹۰۰ را محاسبه کرده اند. در این کامپیوتر رشته های DNA مهندسی شده به گونه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ای طراحی شده اند که رشته های دیگر را به عنوان ورودی می پذیرند. این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - رشته ها بسته به نوعشان در معرض ترکیبی از یک تا پنج طول موج رنگی قرار می گیرند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان

برخلاف کامپیوتر که از بیت برای نمایش حضور یا فقدان ولتاژ در ترانزیستور استفاده می کنند، این سیستم هر بیت را به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - عنوان حضور یا فقدان رشته ای متناظر از DNA ارائه می کند. به عبارت دیگر برای محاسبه مجذور عدد ۱ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - تنها رشته A را وارد می کنید و برای محاسبه جذر ۴۸۴ که در قالب باینری به صورت ۰۱۱۱۱۰۰۱۰۰ نمایش داده می شود، باید ۵ رشته برای نمایش یک ها وارد کنید اما نیازی به وارد کردن پنج رشته دیگر نیست و سیستم آنها را صفر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - در نظر می گیرد.

محققان با استفاده از همین سیستم جذر اعدادی مختلفی را محاسبه کرده اند که بالاترین آنها ۹۰۰ بوده است. هرچند این سیستم ابتدایی است اما دانشمندان راچستر امیدوارند با ادامه تحقیقات و بر پایه همین طراحی اولیه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - سیستم های قدرتمندتری را توسعه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone