🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25232.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

امتیاز DxOMark ایسوس راگ فون 2 منتشر شد؛ بهترین دوربین در گوشی گیمینگ

دوربین گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 (ASUS ROG Phone II) امتیاز نهایی 95 را از سایت DxOMark گرفت و لقب بهترین دوربین در گوشی های گیمینگ را از آن خود کرد. ایسوس راگ فون ...

دوربین گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 (ASUS ROG Phone II) امتیاز نهایی 95 - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - را از سایت DxOMark گرفت و لقب بهترین دوربین در گوشی های گیمینگ را از آن خود کرد.

ایسوس راگ فون 2 امتیاز 97 را در بخش عکسبرداری و امتیاز 92 را در بخش فیلمبرداری کسب کرد و بین وان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - پلاس 6 و آیفون 8 پلاس قرار گرفت و بار دیگر ثابت کرد که گوشی های گیمینگ در بخش دوربین ضعیف عمل می کنند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران

البته گوشی یاد شده از رقیب خود یعنی بلک شارک 2 با 84 امتیاز پیشی گرفت و در صدر جدول گوشی های گیمینگ قرار گرفت.

به گفته سایت DxOMark فوکوس خودکار در ایسوس راگ فون 2 سریع و مؤثر بوده و نوردهی در محیط های سرپوشیده و باز در بیشتر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - موارد دقیق عمل می کند. عملکرد توازن سفیدی نیز در اغلب موارد مناسب بوده و افکت بوکه نیز عمق را به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - درستی تخمین می زند.

دوربین ایسوس راگ فون 2 - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - در محیط های باز توازن سفیدی را به درستی انجام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - نداده و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - در محیط های سربسته نیز رنگ ها را بیش از حد کاهش می دهد. در مجموع نوردهی و توازن سفیدی ثبات ندارند.

کاهش کیفیت و خطا در پردازش تصویر حین بزرگنمایی در فواصل متوسط و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - دور، رنگ های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - مرده و تصاویر نویز دار از دیگر مشکلات دوربین این گوشی هستند.

ایسوس راگ فون 2 در محیط های باز فیلمبرداری بدون لرزش را به ارمغان آورده و کلیپ ها در محیط های سربسته و باز جزئیات بالایی دارند. فوکوس خودکار نیز سریع و دقیق عمل می کند. از نکات منفی نیز توان به نوردهی اغلب نامناسب و بی ثبات در محیط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - های باز، بی دقتی در رنگ ها در محیط های باز و بسته، بی ثباتی در توازن سفیدی و همچنین ایجاد نویز در سوژه های در حال حرکت اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone