🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25212.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات کامل شیائومی می ۱۰ پرو؛ از زمان معرفی تا رندرهای جدید

شیائومی قرار است ماه آینده از پرچمدارهای جدید خود در قالب سری می ۱۰ رونمایی کند اما چند هفته مانده به این رویداد تصاویر زنده منتسب به آن به دست رسانه ها رسیده است. شبکه ...

شیائومی قرار است ماه آینده از پرچمدارهای جدید خود در قالب سری می ۱۰ رونمایی کند اما چند هفته مانده به این رویداد تصاویر زنده منتسب به آن به دست رسانه ها رسیده است.

شبکه اجتماعی ویبو که صدها میلیون چینی را گرد هم آورده، به پایگاهی برای افشای اطلاعات گجت ها پیش از رونمایی بدل شده است. اینبار نوبت به شیائومی می ۱۰ پرو بود که تصاویرش قبل از معرفی دیده شوند. بر اساس این تصاویر پرچمدار مذکور  از دوربین چهارگانه با دو فلاش بهره خواهد برد و پنل پشتی آن تا حد زیادی شبیه می نوت ۱۰ است.

چیدمان عمودی دوربین اصلی در نوع خود جالب است. در بخش بالایی این ماژول سه دوربین و فلاش در کنار هم قرار گرفته اند و پایین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان - تر از آنها سنسور چهارم و فلاش دوم به صورت مجزا تعبیه شده اند. ستاره این ترکیب احتمالا سنسور واید ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت در پنل پشتی خبری از سنسور اثر انگشت فیزیکی نیست چرا که زیر نمایشگر کار شده است.

یکی دیگر از این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان - عکس ها پنل جلویی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان - را به تصویر می کشد اما چون نمایشگر خاموش است بعید نیست با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان - یک ماکت طرف باشیم هرچند حضور جعبه و لوازم جانبی گوشی این احتمال را تضعیف - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان - می کند.

دیگر نکات مهم پیرامون گوشی نشان 5G روی جعبه و شارژ ۶۵ واتی است که پیش از این گمانه زنی های بسیاری را پیرامون آن شنیده بودیم. بر اساس شایعات موجود این شارژر قادر است باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی شیائومی می ۱۰ پرو را در ۳۵ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

بر اساس بنری که چند روز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان - قبل منتشر شده بود شیائومی احتمالا سری می ۱۰ را روز ۲۲ بهمن معرفی خواهد کرد. البته دلیل این اقدام مشخص نیست چون مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ هم برای همین روز رزرو شده و بدون تردید محصول شیائومی در سایه آن قرار خواهد گرفت.

 

تماشا کنید: ربات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کامیاران استان کردستان - جدید MIT مثل گیاه رشد می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone