🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36308.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی فاش شده از macOS 10.14 خبر از حالت تاریک می دهد

تنها ساعاتی پیش از شروع کنفرانس ویژه توسعه دهندگان اپل (WWDC 2018) ویدیوی فاش شده خبر از یک قابلیت جدید در macOS 10.14 می دهد: «dark mode» یا «حالت تاریک». بنا بر گمانه زنی ها ...

تنها ساعاتی پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - شروع کنفرانس ویژه توسعه دهندگان اپل (WWDC 2018) ویدیوی فاش شده خبر از یک قابلیت جدید در macOS 10.14 می دهد: «dark mode» یا «حالت تاریک».

بنا بر گمانه زنی ها انتظار می رود اپل در رویداد پیش رو از به روز رسانی هایی برای سیستم عامل های iOS ،macOS ،tvOS و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - نیز watchOS رونمایی کند.

یکی از توسعه دهندگان به نام «Steve Troughton-Smith» ویدیویی 30 ثانیه از پیش نمایش سیستم عامل macOS جدید را منتشر کرده که در آن نرم افزار ویژه توسعه دهندگان با تم تاریک نشان داده می شود.

علاوه بر این تصاویری از «Xcode 10» منتشر شده. Xcode  محیط توسعه مجتمعی است که ابزاری برای توسعه دهنده نرم افزار را فراهم می کند. این ابزار برای توسعه برنامه ها برای سیستم عامل مک او اس 10 به کار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران

البته همین حالا هم مک او اس قابلیت dark mode را دارد (با رفتن به بخش System Preferences - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - و General settings)، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - ولی با فعال کردن آن تنها داک و منو به این رنگ در می آیند و نه تمام محیط سیستم عامل.

با قابلیت جدید علاوه بر محیط تاریک نرم افزار، سطل زباله (Trash) به رنگ تیره تری در می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - آید. به این ترتیب به نظر می رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - قابلیت تاریک جدید در تمام محیط سیستم عامل و به طور گسترده توسط اپل پیاده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - سازی شده است.

همچنین فردی که ویدیو را منتشر کرده اشاره به آیکون اپ Apple News و اپ استور با پیش نمایش ویدیو نموده است.

گمانه زنی های بسیاری در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - قابلیت های جدید macOS 10.14 مطرح شده. یکی از این موارد به یکپارچه شدن مک با اپ های iOS باز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - می گردد که می تواند قابلیتی کاربردی باشد.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل از فردا، 14 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلوگاه استان مازندران - خرداد ماه در سن خوزه ایالت کالیفرنیا آغاز می شود. با پوشش دیجیاتو از این رویداد همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمین دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا جسارتا سمت طالقانی گلوگاه تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در طالقانی شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone