🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38550.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

عکس‌هایی از هواوی پی 20 پیش از معرفی رسمی منتشر شد [به روزرسانی]

به نظر می‌رسد که روند لو رفتن تصاویر موبایل‌ها پیش از نمایش رسمی ادامه خواهد داشت چرا که پس از شایعات قبلی، امروز نیز عکس‌های جدیدی از پرچمدار بعدی هواوی منتشر شده و طراحی هواوی ...

به نظر می‌رسد که روند لو رفتن تصاویر موبایل‌ها پیش از نمایش رسمی ادامه خواهد داشت چرا که پس از شایعات قبلی، امروز نیز عکس‌های جدیدی از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پرچمدار بعدی هواوی منتشر شده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و طراحی هواوی پی 20 به نوعی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشخص شده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که با نمونه‌های لو رفته قبلی، قدری - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تفاوت دارد.

به ادعای منابع آگاه، این عکس‌ها به هوآوی پی 20 اختصاص - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - داشته و نشان می دهد که پرچمدار بعدی کمپانی یاد شده از شیشه و فلز ساخته شده است و لوگوی این شرکت در پشت این تلفن هوشمند به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

البته آرم برند «لایکا» نیز در کنار دوربین سه‌گانه‌ی‌ تعبیه شده در بدنه‌ی پشتی این گجت حک شده است. کنار دو دوربین اصلی هواوی پی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 20 ، یک فلش LED و سنسور دوربین دیگری نیز حضور دارند. سنسور یاد شده از دو دوربین دیگر بزرگتر بوده و مشخص نیست که دوربین جداگانه‌ای خواهد بود یا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینکه لنز اصلی نبوده و ممکن است تنها سنسور فوکوس دوربین باشد.

عکس‌های لو رفته نشان می‌دهد که موبایل هواوی پی 20 تفاوت ظاهری زیادی با مدلی دارد که در پایگاه اطلاعاتی TENAA (معادل چینی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا یا FCC) دیده شده بود. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در مدل نشان داده شده توسط TENAA، حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر قرار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گرفته بود و دوربین اصلی سه گانه در پی 20 به صورت افقی قرار داشت که کاملا با عکس‌های لو رفته‌ی امروز تفاوت دارند.

هواوی پی 20 لو رفته از حسگر اثر انگشت نیز بی بهره است - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مگر آنکه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به مانند موبایل‌های Vivo زیر نمایشگر آن تعبیه شده باشد. البته هنوز اطلاعات و مشخصاتی داخلی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از این مدل لو نرفته و می‌توان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انتظار داشت که تا تاریخ معرفی رسمی این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - محصول در هفتم فروردین سال آینده، مشخصاتی دیگری هم از این محصول فاش شود.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

بر اساس گزارشات پیشین احتمالاً پی 20 و پی 20 پلاس دقیقاً مشابه میت 10 (بررسی دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی دیجیاتو) از چیپست کایرین 970 بهره خواهند برد و با ۶ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

به روزرسانی

امروز تصویر دیگری از نسخه پورشه دیزاین این موبایل در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده که با شایعات قبلی پیرامون برخوردار بودن آن از دوربین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سه گانه تطابق دارد. گرچه در رندرهای ایوان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بلس پیکربندی این سنسورها به صورت عمودی بود، در این تصویر شاهد افقی بودن آن هستیم.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone