🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16403.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ به صورت آزمایشی تماس‌ صوتی و تصویری را به نسخه وب و دسکتاپ اضافه کرد

کاربران واتساپ از سال ۲۰۱۶ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با موبایل را داشتند و حالا واتساپ ارائه این قابلیت در نسخه وب و دسکتاپ این پیام رسان را به شکل محدود کلید زده ...

کاربران واتساپ از سال ۲۰۱۶ امکان برقراری تماس صوتی و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - تصویری با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - موبایل را داشتند و حالا واتساپ ارائه این قابلیت در نسخه وب و دسکتاپ این پیام رسان - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - را به شکل محدود کلید زده است.

طی چند روز گذشته برخی از کاربران دکمه تماس - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - صوتی و تصویری را در قسمت بالای چت واتساپ مشاهده می‌کنند. هنگام تماس در نسخه تحت وب یا دسکتاپ، پنجره‌ای جداگانه روی صفحه باز می‌شود که کاربر می‌تواند از طریق آن پیام را قبول یا رد کند.

از سوی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگر در پنجره‌ای اختصاصی تماس‌های جاری قابل رویت است. این قابلیت تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار دارد؛ اما به مرور تعداد کاربران بیشتری می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. به نظر می‌رسد این قابلیت درنسخه دسکتاپ با الویت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - بالاتری نسبت به نسخه وب برای کاربران فعال می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

واتساپ در سال 2015 تماس صوتی و در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - سال 2016 امکان برقراری تماس تصویری را در اختیار کاربران اپلیکیشن واتساپ قرار داد. اواخر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - مهرماه خبر اضافه شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری به نسخه‌های وب و دسکتاپ منتشر شده بود.

پشتیبانی از تماس‌ها در واتساپ وب و دسکتاپ - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن را یک قدم به سمت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - مستقل شدن از موبایل نزدیکتر می‌کند. در حالی که کاربران برای استفاده از این نسخه‌ها باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنند، این پیام‌رسان می‌خواهد با پشتیبانی از دستگاه‌های متصل، نیاز به چنین کاری را از بین ببرد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

این پیام‌رسان به دنبال پشتیبانی از یک حساب در چندین دستگاه است و می‌توان بدون وابستگی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - به گوشی، از یک اکانت در محصولات مختلف استفاده کرد، البته در حال حاضر تاریخ انتشار چنین قابلیتی مشخص نشده است.

خبر اضافه شدن امکان تماس صوتی و تصویری بتا به نسخه دسکتاپ و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - وب در حالی منتشر می‌شود که  اواسط آذرماه نیز گفته شد که واتساپ به زودی شروع به نمایش تبلیغات می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone