تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13348.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعاتی از دوربین سینمایی FX3 سونی فاش شد: فیلمبرداری 4K 120p

اطلاعاتی از دوربین سینمایی جدید سونی با نام FX3 منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول احتمالا از قابلیت فیلمبرداری 4K 120p برخوردار بوده و زیر ۴ هزار دلار قیمت خواهد داشت. سونی به زودی ...

اطلاعاتی از دوربین سینمایی جدید سونی با نام FX3 منتشر شده که نشان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - می‌دهد این محصول احتمالا از قابلیت فیلمبرداری 4K 120p برخوردار بوده و زیر ۴ هزار دلار قیمت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - خواهد داشت.

سونی به زودی از دوربین جدید خود به نام FX3 رونمایی می‌کند که بر اساس برخی شایعه‌ها نسخه سینمایی دوربین فول فریم میرورلس A7S III خواهد بود. این دوربین از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 4K 120p برخوردار بوده و با قیمت ۳۷۹۵ یورو (۴۶۰۰ دلار) به بازار عرضه خواهد شد که البته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - با توجه به سیاست سونی در قیمت گذاری محصولات برای بازارهای اروپایی و آمریکا ممکن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - است با قیمت زیر ۴ هزار دلار در ایالات متحده روانه بازار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - شود.

یکی از منابع معتبر دنیای دوربین با نام کاربری Nokoshita تصویر دوربین FX3 را منتشر کرده که در ادامه ملاحظه می‌کنید:

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان

منبع - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - دیگری با نام مستعار Joe Lawry تصویر بهتری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - از FX3 در پروفایل توییتر خود منتشر کرده که در ادامه آمده است:

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان

بر اساس شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، مشخصات FX3 تقریباً - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - شبیه به A7S III خواهد بود که از جمله آنها می‌توان به فیلمبرداری در رزولوشن 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، دو شیار کارت حافظه CFexpress، لرزشگیر تصویر درون بدنه و حالت Still Photo اشاره کرد. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - متأسفانه ظاهراً خبری از فرمت 8K نیست.

همانطور - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - که در تصاویر مشاهده می‌شود، بدنه FX3 فاقد برآمدگی در قسمت وسط بوده و از این لحاظ شباهت زیادی به دوربین بدون آینه A7C پیدا کرده است که شهریور ماه امسال با قیمت ۱۷۹۹ دلار معرفی شد. علاوه بر این به نظر می‌رسد نمایشگر به سمت بیرون باز می‌شود هر چند که احتمالا فاقد فیلترهای ND بکار رفته در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - دیگر دوربین‌های سری Cinema Line سونی خواهد بود.

تعبیه سه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - جای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - پیچ برای سه پایه و دکمه Record - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - بزرگ در فریم بالایی بیانگر این است که FX3 جهت استفاده با لوازم جانبی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - فیلمبرداری حرفه‌ای مثل نمایشگر خارجی، میکروفن و غیره طراحی شده است. اگر شایعات درست از آب در بیایند، FX3 کوچکترین دوربین سونی در سری Cinema Line لقب خواهد گرفت.

FX3 تا حدی به اولین دوربین سینمایی کانن با مانت RF یعنی C70 نیز شبیه است، چرا که هر دو دوربین‌هایی مخصوص فیلمبرداری با فرم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - فکتور بدون آینه هستند. البته FX3 احتمالا به جای سنسور super-35 از سنسور فول فریم برخوردار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - بوده و قیمت پایین‌تر و ابعاد جمع و جورتری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - خواهد داشت.

سونی احتمالا در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - تاریخ ۲۳ فوریه (۵ اسفند) از FX3 در نمایشگاه دوربین +CP رونمایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کرامت نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام، متاسفانه باید بگویم که رضایت من از خدمات ارایه شده برای تعمیر یخچال آدمیرال ASD2514ARW در شهر کردکوی، متوسط بوده است. اگر چه کارشناسان شرکت تعمیرچی شعبه کردکوی با حضور در منزل ما تلاش کردند تا مشکل را حل کنند، اما متاسفانه به نظر می‌رسید که دسترسی به تجهیزات و قطعات مورد نیاز نامناسب بود. همچنین مدت زمان لازم برای انجام تعمیر نیز نسبتاً بیشتر از حد تعیین شده بود. به هر حال، از زحمات کارشناسان شرکت تعمیرچی شعبه کردکوی قدردانی می‌کنم و امیدوارم که در آینده بتوانند مشکلات خود را بهبود بخشند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone