🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21721.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

حملات فیشینگ جدید از طریق فایل اکسل آلوده به بدافزار با موضوع کرونا

تیم امنیت اطلاعات مایکروسافت به تازگی جزئیات مربوط به دو کمپین بزرگ فیشینگ کرونا ویروس را منتشر کرده که در آنها کاربران با دانلود و باز کردن فایل های مخرب اکسل دسترسی از راه دور ...

تیم امنیت اطلاعات مایکروسافت به تازگی جزئیات - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - مربوط به دو کمپین بزرگ فیشینگ کرونا ویروس را منتشر کرده که در آنها کاربران با دانلود و باز کردن فایل های مخرب اکسل دسترسی از راه دور به کامپیوتر خود را در اختیار هکرها قرار می دهند.

نام فرستنده در برخی از این ایمیل های جعلی دانشگاه جانز هاپکینز عنوان می شود و در برخی دیگر پیشنهاداتی برای انجام آزمایش کووید ۱۹ یا ارائه خدمات مشابه به کاربر داده می شود.

این ایمیل ها همانطور که در ابتدا اشاره شد حاوی یک فایل ضمیمه اکسل با عنوان WHO COVID-19 SITUATION REPORT - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - یا گزارش شرایط تست کووید ۱۹ توسط سازمان جهانی بهداشت هستند اما کد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - مخربی در آنها گنجانده شده که وقتی باز می شود به صورت پنهانی ابزار دسترسی از راه دور NetSupport Manager را روی سیستم قربانی نصب می کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی

NetSupport Manager برنامه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - ای رسمی است و استفاده از آن در شرایط عادی کاملا ایمن است بنابراین این احتمال میرود که نرم افزارهای آنتی ویروس یا ضد بدافزاری که در سیستم قربانیان نصب شده اند مانعی برای نصب آن ایجاد نکنند. در این موارد هکرها بعد از نصب موفق برنامه کنترل سیستم قربانی را در دست می گیرند و از راه دور به فایل ها و برنامه های آن دسترسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - پیدا می کنند و حتی در برخی موارد برنامه های مخرب دیگری را روی سیستم اجرا می کنند.

البته این نخستین باری نیست که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - حملات فیشینگ با کمک برنامه NetSupport - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - Manager صورت می گیرند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - و قطعا آخرین بار هم نیست. خوشبختانه حملات فیشینگ کاملا قابل پیشگیری هستند و وقتی بدانید که روند کارشان به چه صورت است شناسایی شان نیز راحت تر می شود. در کنار این مساله بد نیست اشاره کنیم که بحران کرونا به دستاویزی برای هکرها و انجام اقدامات تبهکارانه شان بدل شده است.

درست مانند همیشه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - توصیه کارشناسان امنیتی این است که ایمیل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - های تصادفی را باز نکنید و در این مورد خاص اگر نام فرستنده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - دانشگاه جانز هاپکینز بود یا اطلاعاتی در مورد خدمات تست کووید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرندیه استان مرکزی - ۱۹ در خود داشت از باز کردن فایل ضمیمه آنها خودداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone