🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31644.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اندروید Q قابلیت تشخیص چهره‌ ای بهتر از Face ID خواهد داشت

تا به حال تولید کنندگان موبایل‌های اندرویدی مجبور بودند برای تعبیه احراز هویت چهره‌ای در تلفن های هوشمندشان، راهکار‌های ایمن خود را طراحی کنند یا اینکه سراغ قابلیت تشخیص چهره ساده‌ای بروند که با یک ...

تا به حال تولید - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - کنندگان موبایل‌های اندرویدی مجبور بودند برای تعبیه احراز هویت چهره‌ای در تلفن های هوشمندشان، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - راهکار‌های ایمن خود را طراحی کنند یا اینکه سراغ قابلیت تشخیص - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - چهره ساده‌ای بروند که با یک عکس نیز می‌توان آن را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - فریب داد. حال کارشناسان در نسخه‌های اولیه‌ی سیستم عامل اندروید Q کدهایی پیدا کردند که نشان می‌دهد سیستمی برای پشتیبانی از تشخیص چهره در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

به گزارش وبسایت XDA این سیستم در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - واقع تنها وسیله‌‌ای برای وارد شدن به تلفن اندرویدی نخواهد بود و می‌توان از آن برای تاییده‌ی خرید و حتی ورود به اپلیکیشن‌های به خصوص نیز استفاده کرد. بدین ترتیب تولید کنندگان موبایل‌های اندرویدی می‌توانند با بهره‌گیری از سخت افزار مناسب، سیستمی شبیه به Face ID آیفون‌های جدید - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - در تلفن‌های هوشمندشان بکار ببرند. حتی برخی کارشناسان باور دارند قابلیت تشخیص چهره‌ای این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - موبایل‌ها می‌تواند از تکنولوژی اپل، انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.

البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی در نسخه‌ی کامل اندروید Q هم که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - قرار است اواخر تابستان از راه برسد، وجود داشته باشد. با این وجود اگر چنین اتفاقی رخ دهد می‌توانیم شاهد ظهور قابلیت‌های متفاوت و مناسب تشخیص چهره در تلفن‌های هوشمند اندرویدی باشیم.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

بد نیست بدانید تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی نه چندان معروف همیشه منابع لازم برای توسعه تکنولوژی بیومتریکی یا زیست‌سنجشی مخصوص خود را ندارند. به همین دلیل اگر سیستم‌های نرم‌افزاری گوگل برای این قابلیت به سیستم عامل اندروید Q راه پیدا کند، کار تولید‌کنندگان راحت می‌شود و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - آنها می‌توانند تنها روی تعبیه سنسور‌های عمقی و سخت افزار مناسب تمرکز کنند.

بدین شکل رقابت میان شرکت‌ها عادلانه‌تر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - خواهد شد و کاربران با استفاده از قابلیت تشخیص چهره‌ی تمامی گوشی‌های اندرویدی، حس امنیت بیشتری خواهند داشت.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

البته همین کارشناسان چند وقت پیش با کالبدشکافی اندروید Q از قابلیت‌های جدیدی باخبر شده‌ بودند که رکوردر صفحه داخلی، یکی از آنها به شمار می‌رود.

 

تماشا کنید: سیستم تشخیص چهره میت 20 پرو هواوی هم فریب می خورد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone