🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31637.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تصویب قوانین تحریم هواوی یک قدم به واقعیت نزدیکتر شد

سیاستمداران آمریکایی قصد دارند که کار را برای تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی چینی نظیر هواوی و ZTE سخت‌تر کنند. اعضای دو حزب نمایندگان و همچنین مجلس سنا اخیراُ قوانین جدیدی پیشنهاد کرده‌اند که تحریم‌های جدیدی برای تولیدکنندگان تجهیزات ...

سیاستمداران آمریکایی قصد دارند که کار را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - برای تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی چینی نظیر هواوی و ZTE سخت‌تر کنند. اعضای دو حزب نمایندگان و همچنین مجلس سنا اخیراُ قوانین جدیدی پیشنهاد کرده‌اند که تحریم‌های جدیدی برای تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی چینی در نظر می‌گیرد.

بدین ترتیب هیچکدام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - از شرکت‌های مخابراتی چینی قادر به وارد کردن تجهیزات خود به صورت گسترده را نخواهد داشت چرا که از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - نظر این نمایندگان باید با آنها نیز روندی مشابه با تحریم ZTE پیش گرفته شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

Mike Gallagher یکی از نمایندگان، درباره تحریم هواوی عنوان نموده است:

«کمپانی‌هایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - نظیر هواوی و ZTE تهدیدهای عظیمی برای امنیت ملی آمریکا محسوب می‌شوند و روز به روز به بزرگی‌ها آنها اضافه می‌شود.»

سیاستمداران دلیل‌های فراوانی هم برای تحریم هواوی برشمرده اند. یکی از آنها دستگیری رئیس مالی هواوی یعنی منگ ونژو است چرا که وی  تحریم‌های موجود آمریکا علیه ایران را نقض کرده و موفق شده تجهیزات مخابراتی را در مقیاسی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - بزرگ وارد کشورمان کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

همین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - مسئله موجب می‌شود که دونالد ترامپ صادرات تمامی تجهیزات هواوی از آمریکا را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - تحریم کند. بدین ترتیب توانایی این شرکت برای تجارت جهانی بسیار محدود خواهد شد.

البته ZTE با مشکلات بیشتری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - روبروست چرا که هواوی موبایل‌هایش را خودش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - طراحی می‌کند و برای این مسئله نیازی به ارتباط بین المللی ندارد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

با وجود آنکه نگرانی ها در رابطه با کاربرد تجهیزات مخابراتی ساخت چین به دوران قبل از دولت ترامپ بر می گردد، ایجاد تنش در روابط - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - آمریکا و چین و جنگ تجاری ادامه داری که دونالد ترامپ آتش آن را روشن کرد، ترس مقامات آمریکایی از بابت نقض ایمنی سایبری اش را بالا برده است.

گفتنی است هواوی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - همواره خاطرنشان کرده که مستقل از دولت چین عمل می کند اما یکی از سناتورهای آمریکایی اخیراً ادعا کرده که این شرکت بازوی دولت چین است و استدلال هایی را هم در این رابطه ارائه نموده. مقامات FBI، CIA و سازمان ملی امنیت آمریکا همگی در رابطه با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - استفاده از گوشی ها و سرویس های ارائه شده توسط هواوی هشدار داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone