🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31638.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیریت عکس ها با اپلیکیشن Memoria؛ یک گالری امن و قابل شخصی سازی

اپلیکیشن گالری عکس چیزی است که همه به طور پیش‌فرض در گوشی‌هایمان داریم. با این وجود، بعضی‌ کاربران از گالری پیش‌فرض خود راضی نیستند و بابت این موضوع حق هم دارند. کدام اپلیکیشن پیش‌فرضی را ...

اپلیکیشن گالری عکس چیزی است که همه به طور پیش‌فرض در گوشی‌هایمان داریم. با این وجود، بعضی‌ کاربران از گالری پیش‌فرض خود راضی نیستند و بابت این موضوع حق هم دارند. کدام اپلیکیشن پیش‌فرضی را سراغ دارید که پاسخ تمام نیازهایتان را بدهد؟

در مورد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - اپ‌های گالری و مدیریت تصاویر، خصوصا در پلتفرم اندروید، خوشبختانه آنقدر ابزار شخص ثالث هست که بالاخره یکی با امکاناتش بتواند نظرتان را جلب کند. شاید از گالری رابط کاربری زیبا بخواهید، شاید امکان شخصی‌سازی و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - شاید دلیل انتخاب‌تان مخفی کردن عکس‌ها در فضایی امن و غیر قابل دسترسی باشد. اپلیکیشن Memoria که امروز معرفی می‌کنیم، تمام مواردی که گفتیم را برایتان به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران

این اپ گالری اگر چه از قدرت هوش مصنوعی بی‌بهره است و امکان پشتیبان‌گیری قدرتمند گوگل فوتوز را ندارد، اما به چند دلیل می‌تواند به گالری مورد علاقه‌تان تبدیل شود. دلیل اول را افراد محتاط و تا حدودی پنهان‌کار می‌پسندند.

Memoria درون خود یک گاوصندوق امن دارد؛ جایی که عکس‌ها و ویدیوهایتان مخفی و رمزنگاری شده و فقط با رمز و پترن می‌توانند قابل دسترسی باشند. خوشبختانه برای کار با این اپ هیچ احتیاجی به اتصال اینترنت وجود ندارد، و همه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - چیز می‌تواند به طور کاملا آفلاین ذخیره شود. بنابراین بر خلاف بسیاری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - از اپ‌ها خیالتان راحت است که تصاویر خصوصی‌تان جایی لو نمی‌رود.

دلیل دومی که باعث می‌شود به سراغ Memoria بروید، گزینه‌های فوق‌العاده شخصی‌سازی هستند

ضمن این که امکان مخفی کردن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - تصاویر از آلبوم را هم دارید که صرفا تصاویر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - خصوصی را از محیط اپلیکیشن مخفی می‌کند. اما به غیر از امنیت بالا، دلیل دومی که باعث می‌شود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - به سراغ Memoria بروید، گزینه‌های فوق‌العاده شخصی‌سازی هستند. از رنگ محیط کاربری بگیرید (شامل چند تم‌ رنگی و سه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - نوع تم دارک) تا نحوه چینش تصاویر، تعیین تعداد ستون‌ها و ردیف‌ها، رنگ آیکن‌ها و حتی انتخاب رنگ navigation bar هم به دست خودتان سپرده شده.

گزینه‌های شخصی‌سازی Memoria فقط به تغییر شکل و شمایل آن محدود نمی‌شوند. برای تماشای تصاویر هم سه گزینه شخصی‌سازی بسیار کاربردی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - در اختیار دارید: امکان زوم سریع با فشار انگشت روی عکس، چرخش «اجباری» و خودکار صفحه حتی در صورت خاموش بودن این گزینه در اندروید، و High Brightness اتوماتیک که هنگام تماشای تصاویر نور صفحه را به بالاترین حد برده و پس از خروج به حالت عادی بر می‌گرداند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران

اما از منظر سایر امکانات، Memoria ضروریات مدیریت تصاویر را در اختیارتان قرار داده هر چند نبود یک سری قابلیت‌ها در آن احساس می‌شود. به عنوان مثال، نحوه ساخت آلبوم و دسته‌بندی تصاویر در فهرست محبوب‌ترین‌ها (که با یک لایک ساده انجام می‌شود) جزو کارهایی هستند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - که در Memoria از آن‌ها لذت می‌برید. ضمنا Memoria یک ویرایشگر درون برنامه‌ای هم دارد که امکاناتی ابتدایی برای تنظیم کادر و نسبت تصویر و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - رنگ تصاویر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

وضعیت جستجوگر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - داخلی اپ می‌توانست به مراتب بهتر از وضعیت فعلی باشد

اما وضعیت جستجوگر داخلی اپلیکیشن می‌توانست به مراتب بهتر از وضعیت کنونی باشد. تصاویر در جستجوگر اپلیکیشن بر اساس نام فایل جستجو می‌شوند، و خبری از جستجو با داده‌هایی مثل متادیتا یا جستجو بر اساس اشیاء یا شباهت ظاهری تصاویر نیست. اگر به کار با اپلیکیشنی مثل گوگل فوتوز عادت کرده باشید، مطمئنا کنار آمدن با این محدودیت در Memoria برایتان سخت خواهد بود. حتی امکان تگ گذاری درون برنامه‌ای را هم ندارید که کارتان را به میزان اندکی ساده‌تر کند.

با این وجود، اگر دفعه اول استفاده از اپلیکیشن سیستم پوشه‌بندی درستی را برای عکس‌هایتان در نظر بگیرید، دیگر پیدا کردن آن‌ها کار سختی برایتان نخواهد بود. اپلیکیشن Memoria برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می‌توانید آن را به طور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران - رایگان از پلی استور دریافت کنید. با این وجود، در نسخه رایگان به بعضی قابلیت‌ها مثل Vault امن برای مخفی کردن تصاویر دسترسی نخواهید داشت.

با این حساب، توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به استفاده از Memoria حتما به سراغ نسخه پرو بروید که هم مستقیما قابل خریداری است و هم از جستجوی در گوگل می‌توانید به آن برسید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تنکابن استان مازندران

Memoria Photo Gallery

سازنده: Memoria Gallery قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone