🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31635.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

۸۰۰ میلیون دلار؛ هزینه احداث ۵۰ کیلومتر تونل توسط بورینگ کمپانی

به تازگی جرمی باکینگهام با انتشار پستی در توییتر به نوعی از مدیر عامل تسلا درخواست کرد تونلی شبیه به پروژه فعلی بورینگ کمپانی در لس آنجلس را در شهر سیدنی پیاده کند. جالب اینجاست ...

به تازگی جرمی باکینگهام با انتشار پستی در توییتر به نوعی از مدیر عامل تسلا درخواست کرد تونلی شبیه به پروژه فعلی بورینگ کمپانی در لس آنجلس را در شهر سیدنی پیاده کند. جالب اینجاست که ایلان ماسک هم در توییتر پاسخ سوالش را داده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان

در حال حاضر سیدنی یکی از پر جمعیت‌ترین شهرهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دنیا به شمار می‌رود و پروژه‌های میلیون‌ دلاری زیادی برای ساخت تونل در آن به راه افتاده است. باکینگهام که عضوی از پارلمان استرالیا به حساب می آید، از ایلان ماسک پرسید که هزینه‌ای ساخت تونلی ۵۰ کیلومتری زیر منطقه‌ی کوه‌های آبی واقع در غرب استرالیا چقدر هزینه می‌برد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان

مدیر عامل تسلا نیز پس - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - از چند ساعت، سوال این مسئول استرالیایی را بدین شکل پاسخ گفت:

«ساخت هر کیلومتر تونل حمل و نقل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دو طرفه زیر زمین، ۱۵ میلیون هزینه می‌برد. به همین دلیل هزینه‌ی توسعه‌ی چنین تونلی در حدود ۷۵۰ میلیون دلار است و البته باید ۵۰ میلیون اضافی نیز برای ساخت ایستگاه کنار گذاشته شود.»

بدین ترتیب هزینه‌ی ساخت تونلی ۵۰ کیلومتری چیزی در حدود ۸۰۰ میلیون دلار آمریکا هزینه خواهد برد و مسئولین کشور یاد شده باید ۱.۱ میلیارد دلار استرالیا برای آن کنار بگذارند.

گفتنی است بورینگ کمپانی چندی پیش مدعی شده بود تونل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - آزمایشی ۱.۸ کیلومتری واقع در هاوتورن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - کالیفرنیا، تنها ۱۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دلار هزینه برده است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان

گفتنی است باکینگهام پس از شنیدن این رقم، مسئله را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - فراموش نکرده و با انتشار تصویری از مسیر احتمالی این تونل در استرالیا جزئیاتی بیشتری ارائه داده است.

البته مشخص است که مسئولین استرالیایی حاضر نیستند چنین رقمی را برای اسخت این تونل به شرکتی آمریکایی پرداخت کنند و سوالات این سیاستمدار در واقع روش زیرکانه بوده تا هم توییت خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد و هم توجه کاربران را به قصد این کشور برای توسعه‌ی تونل زیر زمینی جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نگار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** مایکروفر جی پلاس M365B شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone