🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31627.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد تند رییس جمهور از فیلتر فضای مجازی و بانیان آن

رییس جمهور با اشاره به عواقب اعمال فیلتر در فضای مجازی در سال گذشته تاکید کرد که ما اشتباه کردیم و حالا چارچوب ها شکسته شده‌اند. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور صبح ...

رییس جمهور با اشاره به عواقب اعمال فیلتر در فضای مجازی در سال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - گذشته تاکید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - کرد که ما اشتباه کردیم و حالا چارچوب ها شکسته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور صبح امروز طی نشستی با مدیران ارشد «وزارت ارتباطات و فناوری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - اطلاعات» به انتقاد از نحوه فیلترینگ فضای مجازی و تلاش برای محدود سازی کاربران پرداخت.

وی با اشاره به این نکته که نخستین بنیانگذار فیلترینگ در ایران رضا شاه پهلوی بوده افزود: «شما از همان روز موبایلی را به دست کاربران داده و به آنها می‌گویید در این پیام‌رسان وارد شو و در آن پیام‌رسان وارد نشو؛ این یکی بهشت است و آن یکی جهنم؛ در نتیجه خود ما آنها را به تجربه آنچه که نباید وادار و تحریک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌کنیم».تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزیرییس جمهور گفت: «ما - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - طی سال‌های اخیر در برخی اقدامات ناموفق بوده ایم و فکر کردیم که این دستگاه تحت فرمان ما است که هرگاه خواستیم فیلتر شود اما پس از آن با فیلترشکن چه می‌کنید؟ با آن فیلترشکن مبارزه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - کردی بعدی را چه می‌کنی؟»

دکتر روحانی که ظاهرا فیلتر شدن تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی را مورد انتقاد قرار داده بود، افزود: «الان نتیجه بعد از یکسال چه شد؟ همه ما ضرر کردیم اما اول نوجوانان‌ها و جوانان ضرر کردند. قبلا یک چهارچوبی وجود داشت و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - اینطور نبود که در آن پیام‌رسان همه چیز پیدا شود اما متاسفانه همه چارچوب ها شکست».

رییس جمهور پس از بیان مشکلات ناشی از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - فیلترینگ بانیان آن را نیز مورد انتقاد قرار داد: «متاسفانه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - ما با یک تدبیر نادرست و غلط فکر کردیم یک نفر تحت هر عنوان و قوه‌ای می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - تواند روی یک برگ کاغذ بنویسید این ممنوع و فیلتر شود. سپس این دستور به مخابرات ابلاغ شود و آنها هم از روی ترس دستور را به ارگان‌های دیگر بفرستند».

به گفته رییس دولت برخی فکر می‌کنند اختیاراتی از آسمان دارند تا بر زمینی‌ها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - هر فرمانی خواستند صادر کنند اما چنین نیست و مبارزه با خواست عمومی مردم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - امکان‌پذیر، مشروع یا قانونی نخواهد بود.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کردند که راه‌حل فیلتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - نیست بلکه شناخت درست و فرهنگ‌سازی تنها راه مدیریت و پیشگیری از مشکلات فناوری است که با آموزش دانش رسانه در مقطع ابتدایی به دست می‌آید. به باور ایشان نباید با افراط و تفریط از این فضا برای بردن آبروی دیگران یا بیان سخنان غیر واقعی استفاده کرد اما ممنوع کردن کامل آن هم مشکلی را حل نخواهد کرد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ظاهرا لحن کاربران ایرانی در فضای مجازی مناسب نیست از این مساله انتقاد کرد. به باور وی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - دلیل استفاده فراوان مردم از موبایل، عدم وجود رسانه های آزاد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - برای گروه‌ها و دسته‌های مختلف است و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرکزی استان مرکزی - در نتیجه آنها صدایشان را از طریق شبکه های اجتماعی به گوش مردم می‌رسانند اما در حضور رسانه‌های آزاد از میزان انتشار محتوای نامناسب و غیراخلاقی نیز کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone