🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31640.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مرکز نوآوری آو افتتاح شد؛ آینده ای برای آژانس‌های تبلیغاتی؟

مرکز نوآوری آو عضو جدیدی از گروه dnaunion امروز (۳۰ دی ماه) افتتاح شد؛ گروهی که از باسابقه‌های صنعت بازاریابی و تبلیغات حساب می‌شوند و حالا با تاسیس این مرکز قصد دارند تا تحولی در ...

مرکز نوآوری آو عضو جدیدی از گروه dnaunion امروز (۳۰ دی ماه) افتتاح شد؛ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - گروهی که از باسابقه‌های صنعت بازاریابی و تبلیغات حساب می‌شوند و حالا با تاسیس این مرکز قصد دارند تا تحولی در بازار تبلیغات ایجاد کنند. «ناصر پاشاپور - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - نیکو» مدیرعامل گروه dnaunion در نشست خبری افتتاحیه این مرکز در جمع خبرنگاران - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - عنوان می‌کند که آنها راه آینده آژانس‌های تبلیغاتی را رقم زده‌اند و قصد دارند نسل جدیدی از این آژانس‌ها به وجود بیاورند؛ نسلی که از تجریبات گذشتگان و دانش امروزی‌ها برخوردار است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران

پاشاپور نیکو ضمن تاکید برنوآوری در تبلیغات، مرکز نوآوری آو را جایی دانست که سرویس‌های نسل آتی مارکتینگ در آن فعالیت می‌کنند و افراد تکنولوژی محور آن را اداره می‌کنند. به گفته او تکنولوژی‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - نوین چندان در صنعت مارکتینگ تاثیر نگذاشته‌اند و صرفا موارد معدودی از جمله سوشال مدیا بوده که دیجیتال مارکتینگ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - را رونق بخشیده است:

«رویکرد بکار رفته در مرکز نوآوری آو باعث می‌شود مشتریان گامی موثر در جهت توسعه کسب‌وکارهایشان با بکارگیری روش‌های نوین تکنولوژی بردارند.مشاوران حاضر هم همگی از افراد با تجربه هستند و کوله‌باری از تجربه تبلیغات در بازار سنتی و مدرن را با خود حمل می‌کنند. قصد داریم تا از AD Tech به درستی استفاده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - کنیم و در این راه به استارت‌ آپ‌های حوزه هم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - کمک خواهیم کرد تا زودتر به نقطه پیشرفت خود برسند.»

پاشاپور بازار کوچکتر شده امروزی را یک فرصت خوب می‌داند و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - باور دارد با اینکه برخی رقبای بزرگ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - صحنه حذف شده‌اند اما در همین اوضاع اقتصادی کنونی، محصولات داخلی روز به روز پیشرفت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - می‌کنند و مشتریان زیادتری هم دارند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران

«شایان شلیله» مشاور هیات مدیره گروه dnaunion هم باور دارد که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - با توجه به سابقه این مجموعه در بازار سنتی، می‌توان امیدوار بود که ترکیب این تجربه‌ها با تکنولوژی مدرن بتواند راه خوبی پیش ببرد. شلیله معتقد است که کار تبلیغات در خارج - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - از فضای آنلاین راه و روش خود را دارد و آوردن آن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - به بستر آنلاین کاری است که مرکز نوآوری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - آو به دنبال تحقق آن است:

«بارزترین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - ویژگی این مرکز را همین موضوع می‌دانم ضمن اینکه در حال حاضر هم ۲ تیم در گروه ما مستقر شدند و با ۷ تیم دیگر هم در حال مذاکره هستیم تا به ما بپیوندند. تیم‌هایی که به زودی به مجموعه ما اضافه می‌شوند در زمینه‌هایی همچون سوشال - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - مدیا، ریسرچ و بیگ دیتا فعالیت دارند و قصد داریم تا کلکسیونی خوب از تیم‌های حاذق مختلف داشته باشیم.»

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران
گروه اوستا یکی از شرکت‌های مستقر در dnaunion است که با تکنولوژی واقعیت افزوده خدمات آموزشی انجام می‌دهد و قصد دارد به زودی این فناوری را در راه مارکتینگ و تبلیغات هم ارائه دهد.

شلیله تاکید دارد پیوستن به تیم آنها کار سختی نیست و در حال حاضر با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توان درخواست ارسال کرد اما تیم آنها بیشتر مایل به ملاقات حضوری و رودرو با استارت آپ‌هاست: «سعی می‌کنیم در ایونت‌های مختلف حضور داشته - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - باشیم و با تیم‌های مایل و توانمند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - رو در رو حرف بزنیم.»

«فریدن کوررنگی» مدیرعامل مپس نیز تفاوت بارز مرکز نوآوری آو را در این دانست که مرکز آنها بیشتر به یک مهندسی معکوس عمل می‌کند و اول نیاز را شناسایی کرده و سپس برای آن نیاز عوامل رفع کننده ایجاد می‌کند: «زیست بومی که قصد به وجود آوردن آن را داریم می‌تواند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - عوامل مختلف را در کنار هم بچیند و آن را ادامه دار کرده و با مدیریت درست، تاثیر این عوامل مدرن در تبلیغات را همیشگی کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone