🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17403.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به اپل آیپد ۸ [تماشا کنید]

اپل چند روز پیش در مراسم خود از نسل هشتم آیپد با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. آیپد ۸ در مقایسه با نسل گذشته خود به پردازنده قدرتمندتری مجهز شده است. این تبلت طراحی ...

اپل چند روز پیش در مراسم خود از نسل هشتم آیپد با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. آیپد ۸ در مقایسه با نسل گذشته خود به پردازنده قدرتمندتری مجهز شده است.

این تبلت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - طراحی مشابه با نسل گذشته خود دارد، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - با این حال اپل در آن از چیپ A12 Bionic با لیتوگرافی ۷ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - نانومتری استفاده کرده، پردازنده‌ای که قدرت آیفون XS را تامین می‌کند و دو سال عمر دارد. این چیپ از واحد پردازش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - گرافیکی با ۴ هسته و CPU با ۶ هسته بهره می‌برد و همچنین به موتور عصبی مجهز شده که عملکرد آن در زمینه یادگیری ماشینی را بهبود می‌دهد.

پردازنده مورد استفاده در این تبلت نه تنها قدرت بیشتری در مقایسه با گذشته دارد، بلکه در زمینه مصرف انرژی نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. این تبلت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - برخلاف آیپد ایر ۴ که به تاچ آیدی درون دکمه پاور مجهز شده، همچنان دارای دکمه هوم به همراه این سنسور است.

نمایشگر ۱۰.۲ اینچی رتینا مورد استفاده در آیپد ۸ از قلم اپل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - پنسل پشتیبانی می‌کند و می‌توان به راحتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - با تبلت جدید این کمپانی طراحی کرد. امکان شارژ این قلم توسط تبلت وجود دارد. در حالی که اپل از حذف شارژر از جعبه اپل واچ سری ۶ خبر داده، در جعبه نسل هشتم آیپد شارژر ۱۸ واتی وجود دارد.

آیپد ۸ اپل در دو نسخه مجهز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - به ۳۲ و ۱۲۸ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شده که هردوی آن‌ها از ۳ گیگابایت رم بهره می‌برند. این تبلت برخلاف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - آیفون‌های اپل به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است.

این تبلت جدید از دوربین اصلی ۸ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بانه استان کردستان - مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدیوهای 1080p بهره می‌برد و در بالای نمایشگر دوربین سلفی ۱.۲ مگاپیکسلی اچ دی قرار گرفته است. آیپد ۸ در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی با قیمت پایه ۳۲۹ دلار به فروش می‌رسد که البته برای تصاحب نسخه LTE آن باید حداقل ۴۵۹ دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone