🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31626.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ماهواره ژاپنی برای ایجاد اولین بارش شهابی مصنوعی راهی فضا شد

یک کمپانی ژاپنی برای ایجاد نخستین بارش شهابی مصنوعی، ماهواره ای را به فضا پرتاب کرده است. این ماهواره که تقریبا برابر با سایز یک کوله بزرگ است، با استفاده از راکت «اپسیلون» آژانس اکتشافات ...

یک کمپانی ژاپنی برای ایجاد نخستین بارش شهابی مصنوعی، ماهواره ای را به فضا پرتاب کرده است.

این ماهواره که تقریبا برابر با سایز یک کوله بزرگ است، با استفاده از راکت «اپسیلون» آژانس اکتشافات هوای ژاپن JAXA به مدار پرتاب شده تا امکان ایجاد بارش شهابی به دست بشر را بررسی کند.

استارتاپ ژاپنی «Ale» سال گذشته از تصمیم خود برای ایجاد بارش شهابی به صورت مصنوعی و تحت کنترل، خبر داد که احتمالا طی سال آینده در آسمان هیروشیما اجرا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - می شود. طی این رویداد گلوله هایی با قطر حدود ۲.۵ سانتی متر به مدت ۱۰ ثانیه طی عبور از جو زمین می سوزند. جالب است بدانید که درخشندگی گلوله ها که در رنگ های مختلفی قابل سفارش هستند، تا شعاع ۱۰۰ کیلومتری قابل مشاهده خواهد بود.تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران

هزینه اجرای این آزمایش دقیقا مشخص نشده اما حدود ۸ میلیون دلار برآورد شده است. «لنا اوکجیما»، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - مدیرعامل ALE پرتاب راکت اپسیلون - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - را بزرگترین نقطه عطف برنامه‌های این شرکت می داند و امیدوار است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - که شهاب های مصنوعی به اکتشافات جدید در علم و سرگرمی مردم کمک کنند.

این گلوله ها دارای فرمول شیمیایی محرمانه ای هستند که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - امکان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - درخش آنها پس از ورود به زمین با سرعت ۸ کیلومتر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - بر ثانیه را میسر می کند. میزان درخشش آنقدر چشمگیر است که حدود ۶ میلیون نفر در هیروشیما شاهد آن خواهند بود. رهاسازی توپ ها در آسمان تا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - شروع اشتعال آنها حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد.

برخی متخصصان این پروژه را مورد انتقاد قرار داده اند اما کمپانی ALE تاکید کرده که در کنار سرگرمی؛ تحلیل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - نور منتشر شده از گلوله ها می تواند اطلاعات مفیدی را در رابطه با چگالی و نحوه حرکت اتمسفر در اختیار دانشمندان قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone