🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17285.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

برخی مشخصات و تصاویر منتسب به سرفیس پرو ۸ مایکروسافت فاش شد

تصاویر و مشخصات منتسب به سرفیس پرو ۸ فاش شده که از مجهز شدن لپ تاپ هیبریدی جدید مایکروسافت به پردازنده نسل یازدهم اینتل و ۳۲ گیگابایت حافظه رم خبر می‌دهد. به گزارش MSPowerUser، سرفیس ...

تصاویر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - و مشخصات منتسب به سرفیس پرو ۸ فاش شده که از مجهز شدن لپ تاپ هیبریدی جدید مایکروسافت به پردازنده نسل یازدهم اینتل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - و ۳۲ گیگابایت حافظه رم خبر می‌دهد.

به گزارش MSPowerUser، سرفیس پرو ۸ تفاوت قابل توجهی نسبت به سرفیس پرو ۷ نداشته است. البته شباهت این محصول به نسل قبلی تنها به ظاهر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - ختم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - می‌شود و مایکروسافت مدل جدید را با سخت افزار آپدیت شده روانه بازار خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان

سرفیس پرو ۸ احتمالاً از پردازنده Core i7-1165G7 اینتل، ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD برخوردار است. آنطور که در ادامه گزارش نوشته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - شده، این مدل فاقد درگاه تاندربولت ۳ خواهد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - بود ولی از باتری ۵۰۰۳۰ میلی وات ساعتی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - نیرو می‌گیرد که نسبت به باتری سرفیس پرو ۷ (۴۵ هزار میلی وات ساعت) پیشرفت داشته است.

لازم به ذکر است که سرفیس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - پرو ۸ مورد بحث نمونه اولیه به شمار رفته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - و احتمالاً مایکروسافت تا پیش از عرضه رسمی تغییراتی را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - در آن اعمال خواهد کرد، ولی احتمال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - تغییرات بنیادی در ظاهر آن بعید به نظر می‌رسد. بنابراین نسل جدید سرفیس پرو مثل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - نسل قبل احتمالاً  - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - از نمایشگری با حاشیه ضخیم برخوردار خواهد بود.

سرفیس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - پرو ۷ اوایل مهر ماه ۹۸ با قیمت پایه ۷۴۹ دلار معرفی شد. این محصول از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قروه استان کردستان - با رزولوشن ۲۷۳۶x۱۸۲۴ پیکسل، پردازنده Core i3, i5 یا i7، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱ ترابایت حافظه SSD برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های جالب توجه این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone