🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17274.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

امنیت به زبان ساده: مهندسی اجتماعی چیست و چطور عملی می‌شود؟

مهندسی اجتماعی عبارتی است که برای گستره وسیعی از فعالیت‌های بدخواهانه استفاده می‌شود که با استفاده از تعاملات انسانی عملی می‌گردند. در این روش، با استفاده از ترفندهای روان‌شناختی می‌توان کاربران را فریب داد و ...

مهندسی اجتماعی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - عبارتی است که برای گستره وسیعی از فعالیت‌های بدخواهانه استفاده می‌شود که با استفاده از تعاملات انسانی عملی می‌گردند. در این روش، با استفاده از ترفندهای روان‌شناختی می‌توان کاربران را فریب داد و باعث شد که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - دست به اشتباهات امنیتی زده یا اطلاعات حساس را به صورت آگاهانه فاش کنند.

حملات مهندسی اجتماعی معمولا در یک یا چند گام پیاده‌سازی می‌شوند. شخص مهاجم ابتدا به بررسی تمام و کمال قربانی خود می‌پردازد تا اطلاعات پس‌زمینه مورد نیاز مانند نقاط ورود و پروتکل‌های امنیتی ضعیف را شناسایی کند و بعد دست به حمله بزند. سپس هکر اعتماد قربانی را جلب کرده و محرک‌های لازم که به کنار گذاشتن رویکردهای امنیتی رایج منتهی می‌شوند را به وجود می‌آورد. به این ترتیب، قربانی ممکن است اطلاعات حساس را فاش کند یا کاری کند که مهاجم به منابع حیاتی دسترسی یابد.

آنچه مهندسی اجتماعی را شدیدا خطرناک می‌کند، اتکایش بر خطای انسانی است و لزوما نیازی به اتکا بر آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری نیست. اشتباهاتی که توسط کاربران صورت می‌گیرند، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - به مراتب غیر قابل پیش‌بینی‌تر هستند و بنابراین شناسایی دلایل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - موفقیت‌آمیز بودن حمله، به مراتب دشوارتر از یافتن آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری خواهد بود.

تکنیک‌های رایج در حملات مهندسی اجتماعی

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان

حملات مهندسی اجتماعی به طرق گوناگون پیاده‌سازی می‌شوند و در هرجایی که دخالت و تعامل انسانی وجود داشته باشد، قابل انجام هستند. در پایین به بررسی ۵ فرم رایج از حملات مهندسی اجتماعی دیجیتالی می‌پردازیم.

طعمه‌گذاری (Baiting)

همانطور که از نام این روش پیداست، حملات طعمه‌گذاری از یک وعده دروغین برای ایجاد حس طمع یا کنجکاوی در قربانی استفاده می‌کنند. مهاجم، کاربر را به سمت دامی که برایش پهن کرده می‌کشد و سپس با استفاده از یک بدافزار، اطلاعات شخصی او را به سرقت می‌برد یا به سیستم او رخنه می‌کند.

محبوب‌ترین روش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - طعمه‌گذاری، استفاده از مدیای فیزیکی برای توزیع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - بدافزار است. برای مثال مهاجمین طعمه خود -که معمولا یک فلش درایو آلوده به بدافزار است- را در نقاط پر رفت و آمد قرار می‌دهد، یعنی جایی که قربانی‌های بالقوه به طور یقین قادر به مشاهده آن خواهند بود (به عنوان نمونه می‌توان به دستشویی‌ها، آسانسورها و پارکینگ یک کمپانی اشاره کرد). ضمنا طعمه ظاهری بسیار باورپذیر دارد و برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - مثال با برچسب «لیست دستمزدهای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - کاربران» جای‌گذاری می‌شود.

قربانی ممکن است به خاطر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - کنجکاوی صرف، طعمه را برداشته و آن را به کامپیوتر خود در خانه یا محل کار متصل کند. به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - این ترتیب، نصب بدافزار به صورت خودکار انجام می‌شود. البته که حملات طعمه‌گذاری لزوما هم در دنیای فیزیکی انجام نمی‌شوند. از فرم‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - آنلاین طعمه‌گذاری می‌توان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - به تبلیغات هیجان‌انگیزی اشاره کرد که کاربر را به سایت‌های آلوده هدایت می‌کنند یا او را ترغیب به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - دانلود اپلیکیشن‌هایی که به بدافزار آلوده شده‌اند.

ترس‌افزار (Scareware)

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان

ترس‌افزارها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - قربانی را با انبوهی از هشدارهای دروغین و تهدیدهای ساختگی بمباران می‌کنند. به این ترتیب کاربر فریب خورده و تصور می‌کند سیستم‌اش به یک بدافزار آلوده است. سپس سازنده ترس‌افزار از او می‌خواهد که به نصب نرم‌افزاری بپردازد که (به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - جز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - برای مهاجم) هیچ نفعی ندارد یا اساسا یک بدافزار کامل است.

یکی از مثال‌های رایج ترس‌افزارها، بنرهای پاپ‌آپی است که هنگام گشت‌وگذار در اینترنت، از مرورگرتان سر در آورده و متونی با این مضمون را نمایش می‌دهند: «کامپیوتر شما احتمالا به یک برنامه جاسوس‌افزار بدخواهانه آلوده شده باشد». ترس‌افزار یا شما را ترغیب به نصب یک ابزار (که معمولا آلوده به بدافزار است) می‌کند، یا شما را به وب‌سایت بدخواهانه ارجاع می‌دهد و کامپیوترتان از آن طریق آلوده می‌شود.

ناگفته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - نماند که ترس‌افزارها از طریق ایمیل‌های اسپم نیز شیوع می‌یابند و به کاربر پیشنهاد می‌کنند که بابت سرویس‌های بی‌ارزش یا آسیب‌رسان، پول بپردازد.

Pretexting

در این روش، مهاجم اطلاعات لازم را با به‌کارگیری مجموعه‌ای از دروغ‌هایی که با ظرافت ساخت و پرداخت شده‌اند به دست می‌آورد. این شیوه کلاه‌برداری معمولا به این ترتیب آغاز می‌شود که مهاجم ادعا می‌کند به برخی اطلاعات حساس قربانی نیاز دارد تا شروع به انجام کاری حیاتی کند.

مهاجم معمولا در ابتدا در صدد ایجاد حس اعتماد در قربانی بر می‌آید و خودش را جای یکی از همکاران قربانی یا پلیس یا کارمند بانک یا مامور مالیاتی جا می‌زند. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - او سپس به طرح پرسش‌هایی می‌پردازد که در ظاهر برای تایید هویت قربانی مورد نیاز هستند، اما در عمل به مهاجم کمک می‌کنند تا اطلاعات شخصی مهم را به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - دست آورد.

با این روش، هر جور اطلاعاتی که بتوان تصور کرد قابل جمع‌آوری خواهد بود، چیزهایی مانند شماره ملی، آدرس‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - شخصی، شماره‌های تلفن، تاریخ مرخصی‌های کاری، پیشینه‌های بانکی و حتی اطلاعات امنیتی یک تاسیسات فیزیکی.

فیشینگ (Phishing)

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان

به عنوان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - یکی از محبوب‌ترین انواع حملات مهندسی اجتماعی، کلاه‌برداری‌های فیشینگ در قالب کمپین‌های ایمیل و پیام متنی پیاده‌سازی می‌شوند که هدف‌شان ایجاد حس فوریت، کنجکاوی یا ترس در قربانی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - است. کاربر هدف سپس ترغیب به ارائه اطلاعات حساس، کلیک روی لینک‌های منتهی به وب‌سایت‌های بدخواهانه یا باز کردن فایل‌های ضمیمه‌ای که حاوی بدافزار هستند می‌شود.

یکی از مثال‌های فیشینگ، ارسال ایمیل به کاربران یک سرویس آنلاین است که به آن‌ها هشدار می‌دهد از برخی قوانین سرویس تخطی کرده‌اند و حالا باید رمز عبور خود را تغییر دهند. این ایمیل شامل یک لینک به وب‌سایتی کاملا مشابه به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - وب‌سایت سرویس اصلی نیز می‌شود و کاربر باید نام کاربری و پسوورد پیشین خود را همراه با پسوورد جدید مد نظرش وارد کند. به محض وارد کردن اطلاعات درخواستی، مهاجم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - از آن‌ها باخبر می‌شود.

از آن‌جایی که پیام‌های ارسالی برای تمام کاربران یکسان یا بسیار شبیه به یکدیگر هستند، تشخیص و بلاک کردن این پیغام‌ها از روی سرورهای ایمیل بسیار آسان است.

فیشینگ نیزه‌ای (Spear Phishing)

فیشینگ نیزه‌ای، ورژنی هدفمندتر از کلاه‌برداری‌های فیشینگ است که به صورت خاص یک شخص یا یک سازمان واحد را هدف قرار می‌دهد. مهاجمین پیام‌های خود را بسته به مشخصه‌های فردی و سمت‌های شغلی شخصی‌سازی می‌کنند تا قربانی کمتر به حمله مضنون باشد. فیشینگ نیزه‌ای نیازمند تلاش بیشتری از سوی مهاجم است و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - پیاده‌سازی آن گاهی هفته‌ها یا ماه‌ها زمان می‌برد. اما در عوض تشخیص آن‌ها نیز دشوارتر بوده و اگر با ظرافت انجام شوند، شانس موفقیت بالاتری دارند.

یک سناریوی فیشینگ نیزه‌ای می‌تواند شامل مهاجمی باشد که خودش را به جای مشاور آی‌تی در یک سازمان جا می‌زند و ایمیلی برای یک یا چند کارمند می‌فرستد. این ایمیل زبانی بسیار مشابه به زبان مشاوران سازمانی خواهد داشت و به همین ترتیب نیز امضا می‌شود، بنابراین قربانی به احتمال زیاد در معتبر بودن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - پیغام تردید نخواهد کرد. در این پیام‌ها از گیرنده خواسته می‌شود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - که رمز عبور خود را تغییر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - دهند و این کار از طریق لینکی انجام می‌شود که آن‌ها را به وب‌سایتی بدخواهانه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - هدایت می‌کند.

راه‌های مقابله با مهندسی اجتماعی

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان

مهندسی اجتماعی با سوء استفاده از احساسات انسانی مانند کنجکاوی یا ترس انجام می‌شود و از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - ترفندهایی مختلف برای کشیدن قربانی به سمت طعمه استفاده می‌کند. بنابراین هر زمان که با مشاهده یک ایمیل حس ضرورت در وجودتان شکل گرفت یا به کلیک روی پیشنهاد نمایش داده شده روی فلان وب‌سایت ترغیب شدید، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - باید احتمال قربانی شدن در حملات بدخواهانه را نیز مد نظر داشته باشید. با به کارگیری تدابیر مختلفی که در پایین به آن‌ها پرداخته‌ایم، می‌توانید از خودتان در برابر حملات مهندسی اجتماعی در قلمروی آنلاین محافظت کنید.

ایمیل‌ها و فایل‌های ضمیمه‌ای که از طرف منابع مشکوک ارسال شده‌اند را باز نکنید. اگر فرستنده ایمیل یا پیغام را نمی‌شناسید، نیازی به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - پاسخ دادن به ایمیل نیز ندارید. حتی اگر فرستنده را می‌شناسید اما نسبت به پیام تردید دارید، بهتر است که خبر بیان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - شده در پیغام را با دیگران و از طرق دیگر چک کنید: چه به صورت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - تلفنی و چه با ارتباط مستقیم با وب‌سایتی که فلان سرویس را ارائه می‌کند. یادتان باشد که ایمیل آدرس‌ها همواره جعل می‌شوند، بنابراین ایمیلی که به ظاهر از سوی منبعی قابل اعتماد فرستاده شده نیز ممکن است دستپخت یک هکر باشد.

از احراز هویت چند مرحله‌ای استفاده کنید. یکی از ارزشمندترین اطلاعات شما برای مهاجمین، اطلاعات لاگین است. با استفاده از احراز هویت چند مرحله‌ای از اکانت‌تان در صورتی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - دستگاه به خطر افتاد محافظت کنید.

مراقب پیشنهادهای وسوسه‌کننده باشید. اگر پیشنهاد به دست‌تان رسیده که حسابی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، پیش از پذیرفتن آن خوب به موضوع فکر کنید. با چند جستجوی ساده در گوگل می‌توانید مطمئن شوید که با پیشنهادی واقعی طرف حساب هستید یا یک طعمه.

نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس را به‌روز نگه دارید. مطمئن شوید که گزینه به‌روزرسانی خودکار در این نرم‌افزارها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بیجار استان کردستان - روشن است تا در هر روز، آخرین آپدیت‌ها دریافت شوند. هر از چندگاهی نیز به نرم‌افزار سر بزنید و مطمئن شوید آخرین آپدیت‌ها دریافت شده‌اند. از سوی دیگر، اسکن مداوم سیستم را نیز از یاد نبرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone