🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17272.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هکرها به ساخت نسخه‌های لینوکس باج‌افزارها روی آورده‌اند

شرکت کسپرسکی از کشف نسخه لینوکس باج افزار RansomEXX خبر داد. این یعنی برای اولین بار نسخه لینوکس یک باج افزار خطرناک ویندوزی برای بکارگیری در حملات هدفمند توسعه داده شده است. RansomEXX باج افزار ...

شرکت کسپرسکی از کشف نسخه لینوکس باج افزار RansomEXX خبر داد. این یعنی برای اولین بار نسخه لینوکس یک باج افزار خطرناک ویندوزی برای بکارگیری در حملات هدفمند توسعه داده شده است.

RansomEXX باج افزار نسبتاً جدیدی است که اولین بار ژوئن سال جاری میلادی کشف شد و از آن در حمله علیه آژانس‌های دولتی آمریکا، کانادا و برزیل استفاده شده است. به گفته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - کسپرسکی توسعه نسخه لینوکس این باج افزار در راستای مهاجرت بسیاری از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - شرکت‌ها به لینوکس رخ داده و دیگر مثل گذشته تمام سیستم‌ها با ویندوز سرور اجرا نمی‌شوند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان

نسخه لینوکس RansomEXX به هکرها این توانایی را می‌دهد تا ابعاد حمله را تا جای ممکن گسترش داده و با آلوده کردن سیستم‌های بیشتر، مبلغ باج را افزایش دهند. آنطور در ادامه گزارش آمده، توسعه نسخه لینوکس باج افزارها ترند خواهد شد و احتمالاً در آینده نزدیک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - شاهد عرضه باج افزارهای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - خطرناک بیشتری برای این سیستم عامل خواهیم بود.

به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - چنین روندی از همین حالا آغاز شده است. بر اساس گزارش شرکت امنیتی «امسی‌ساف»، اپراتورهای باج افزار Mespinoza یا Pysa به تازگی نسخه لینوکس باج افزار خود را از روی نسخه ویندوز توسعه داده‌اند.

باج افزارهای لینوکس کمیاب نیستند و در سال‌های اخیر تعدادی از گروه‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - از جمله Snatch باج افزارهایی مخصوص این سیستم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - عامل توسعه داده‌اند، ولی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - تهدید جدی به شمار نرفته و صرفاً - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تالش استان گیلان - بوسیله اسپم قربانیان را آلوده می‌کردند. در بسیاری از موارد عملیات این گروه‌ها با شکست مواجه می‌شد و مثل نسل جدید گروه‌های باج افزار نبودند که حملات خود را به شکل هدفمند و گسترده انجام می‌دهند.

امسی‌سافت می‌گوید نسخه لینوکس باج افزار RansomEXX را از ژوئیه امسال (تیر تا مرداد) شناسایی کرده است. در ادامه گزارش نوشته شده که شرکت‌ها برای در امان ماندن از حملاتی که با باج افزارهای لینوکسی انجام می‌شوند، باید امنیت شبکه را با استفاده از بروزرسانی دستگاه‌های میانجی (Gateway) و استفاده از پسوردهای پیچیده برای آن‌ها ارتقا دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone