🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17281.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

این تعمیرکار موبایل کلکسیونی از 1000 گوشی نوستالژیک دارد

کلکسیونرها معمولا مجموعه‌های ارزشمندی مانند سکه، تمبر، مدال و ... را جمع آوری می‌کنند؛ اما این بار «شهاب‌الدین اوزچلیک»، تعمیرکار موبایل در ترکیه، کلکسیونی شامل 1000 گوشی موبایل در خانه‌اش جمع آوری کرده است. شهاب الدین ...

کلکسیونرها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - معمولا مجموعه‌های ارزشمندی مانند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - سکه، تمبر، مدال و ... را جمع آوری می‌کنند؛ اما این بار «شهاب‌الدین اوزچلیک»، تعمیرکار موبایل در ترکیه، کلکسیونی شامل 1000 گوشی موبایل در خانه‌اش جمع آوری کرده است.

شهاب الدین طی مدت 20 سال گذشته و از سال 1990 تاکنون، موفق به جمع آوری حدود 1700 گوشی موبایل شده است و صاحب موزه‌ای خانگی از گوشی‌های قدیمی است. دو سال قبل، کلکسیون وی شامل حدود 1700 گوشی موبایل قدیمی بود که سارقان موفق شدند 700 دستگاه آن را به سرقت ببرند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان

شهاب الدین، چهارسال پیش به همراه خانواده‌اش به وان سفر کرد تا به عنوان تعمیرکار گوشی موبایل در آنجا مشغول فعالیت شود. وی تصمیم گرفت تا گوشی‌های قدیمی که دیگر قابل تعمیر نیستند را جمع آوری کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان

شهاب الدین در خانه‌اش اتاقی را به محل نگهداری گوشی‌های قدیمی اختصاص - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - داده است و از آنها به خوبی مراقبت می‌کند. او علاقه زیادی به موبایل دارد. افراد بسیاری تاکنون از وی درخواست کرده‌اند که برخی گوشی‌های کلکسیونش را بفروشد ولی او موافقت نکرده و معتقد است:

«روزی فرا می‌رسد که دیگر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - کسی نمی‌تواند چنین مدل‌های قدیمی گوشی را در بازار پیدا کند. من قصد ندارم گوشی‌های قدیمی را به کسی بفروشم.»

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان

برخی از گوشی‌های کلکسیون شهاب الدین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - هنوز سالم هستند و کار می‌کنند. در بین گوشی‌ها، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - دستگاه‌هایی دیده می‌شود که دیگر نه تولید می‌شوند و نه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - در بازار کسی می‌تواند مشابه آنها را پیدا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان - کند. برخی از مدل‌های کلکسیون وی نیز، دستگاه‌های بسیار کمیاب بازار هستند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سبزوار استان خراسان

دو سال قبل، سارقان 700 گوشی از کلکسیون وی را به سرقت بردند و اکنون مجموعه وی به جای 1700 موبایل شامل 1000 گوشی شده است؛ اما کماکان گوشی‌های بسیار قدیمی در بین آنها دیده می‌شود.

همان‌طور که گفته شد وی علاقه زیادی به کلسیون موبایل خودش دارد و قصد دارد تا روزی که زنده است به خوبی از آنها محافظت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone