🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17284.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سونی با برند «Airpeak» وارد بازار پهپادها می‌شود

سونی به دنبال سهم بیشتری از بازار پهپادها است و امروز از پروژه‌ای به نام «Airpeak» رونمایی کرده که از خلاقیت سازندگان ویدیو تا جای ممکن پشتیبانی می‌کند. با توجه به اعلامیه مطبوعاتی، به نظر ...

سونی به دنبال سهم بیشتری از بازار پهپادها است و امروز از پروژه‌ای به نام «Airpeak» رونمایی کرده که از خلاقیت سازندگان ویدیو تا جای ممکن پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اعلامیه مطبوعاتی، به نظر می‌رسد که این کمپانی ژاپنی می‌خواهد با سازندگان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - پهپادهای مصرفی مانند «DJI»، «پاروت» و «Skydio» رقابت کند. سونی در زمینه دوربین‌های کامپکت و فول فریم بدون آینه تجربه زیادی دارد، بنابراین ورود آن به این بخش از بازار منطقی به نظر می‌رسد.

اگر شما به عنوان یک ویدیوبلاگر یا سازنده فیلم مستقل در حال استفاده از محصولات سونی هستید، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - احتمالا از عرضه پهپاد با فناوری‌های این کمپانی ژاپنی هیجان‌زده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - خواهید شد. پروژه این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - برند ژاپنی حداقل می‌تواند اصلاح رنگ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - و ترکیب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - ویدیوها را ساده‌تر از گذشته کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان

سونی در اعلامیه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرده که پهپادها باعث افزایش بهره‌وری در کارها - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - شده‌اند و همچنین صنایع با استفاده از آن‌ها در مصرف انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنند. در این اعلامیه نوشته شده:

«سونی برند Airpeak را به این پروژه اختصاص داده تا نشان‌دهنده علاقه آن به مشارکت در تکامل بیشتر و ایجاد ارزش بی‌سابقه از طریق فناوری تصویربرداری و فناوری‌های سه بعدی در حوزه پهپادها باشد.»

در حال حاضر نمی‌دانیم سونی با این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - پروژه مصرف‌کنندگان یا مشتریان سازمانی را درنظر گرفته اما امیدواریم که در اختیار کاربران عادی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - قرار بگیرد. در حال حاضر این کمپانی دارای کسب و کار «Aerosense» است که روی پهپادها با همکاری ZMP تمرکز کرده که در زمینه نظارت، ثبت وقایع - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - زنده و ایجاد نقشه با تصاویر پهپادها تخصص دارد.

ورود به بازار پهپادهای مصرفی بسیار دشوار است. در سال ۲۰۱۶ کمپانی مطرح گوپرو با هدف رقابت با DJI از یک کوادکوپتر «کارما» رونمایی کرد که به یک شکست تجاری تبدیل شد.

با این وجود شرایط کنونی متفاوت است، چرا که دولت کنونی و احتمالا بعدی ایالات متحده آمریکا به برخورد با فناوری‌های چینی ادامه می‌دهند و سونی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - که محبوبیت مناسبی در کشورهای غربی دارد، می‌تواند در این مناطق به موفقیت قابل قبولی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - دست پیدا کند. در بهار ۲۰۲۱ این کمپانی ژاپنی جزئیات کامل این پروژه را منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امید نوشته شده درتاریخ 1402/05/09
مرکز شما دور و بر منازل مسکونی مناظق برق فریمان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در منازل مسکونی مناظق برق شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone