🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17290.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مراسم رونمایی مک بوک اپل: پوشش زنده رویداد «One More Thing»

امشب مراسم One More Thing اپل برای رونمایی از جدیدترین محصولات آن مانند مک‌بوک‌های مجهز به پردازنده‌های انحصاری برگزار خواهد شد که مانند همیشه دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهد. اپل در ماه‌های ...

امشب مراسم One More Thing - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - اپل برای رونمایی از جدیدترین محصولات آن مانند مک‌بوک‌های مجهز به پردازنده‌های انحصاری برگزار خواهد شد که مانند همیشه دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

اپل در ماه‌های گذشته در مراسم‌های جداگانه‌ای از نسل جدید ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرده، با این حال هنوز باید منتظر محصولات دیگر این کمپانی برای سال ۲۰۲۰ باشیم.

این غول - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - دنیای فناوری در کنفرانس WWDC 2020 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - به صورت رسمی خبر از مهاجرت از پردازنده‌های اینتل به پردازنده‌های مبتنی بر ARM در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - دنیای مک خبر داد، با این حال تا به امروز شاهد رونمایی از تراشه‌های انحصاری آن یا مک‌بوک‌های مجهز به آن‌ها نبوده‌ایم، موضوعی که در مراسم امشب تغییر می‌کند.

انتظار داریم در مراسم One More Thing با محصولات زیادی روبه‌رو شویم که مهم‌ترین آن‌، اپل سیلیکون است. اپل سیلیکون که تا دو سال آینده به صورت کامل جایگزین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - پردازنده‌های اینتل می‌شود، قدرت مک‌بوک‌های آینده این کمپانی را تامین خواهد کرد.

در مراسم امشب احتمالا با سه مک‌بوک مجهز به اپل سیلیکون ملاقات خواهیم کرد، البته این لپ‌تاپ‌ها تنها محصولات جدید این کمپانی در مراسم One More Thing نخواهند بود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - و احتمالا از AirTag نیز رونمایی خواهد شد. احتمالا اپل امشب از انتشار سیستم عامل macOS Big Sur نیز خبر می‌دهد.

دیجیاتو مراسم امشب را به صورت زنده پوشش می‌دهد و حمید مقدسی به همراه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - کوروش چایچی همراه شما خواهند بود. برای مشاهده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - این مراسم کافیست امشب ساعت ۲۱:۰۰ به همین مطلب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قوچان استان خراسان - مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone