🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17300.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مک مینی جدید مجهز به چیپ M1 با قیمت ۶۹۹ دلار معرفی شد

اپل امشب در مراسم «One More Thing» از چیپست M1 به همراه چندین محصول مجهز به آن رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، مک مینی جدید با قیمت پایه ۶۹۹ دلار است. طبق اعلام اپل، ...

اپل امشب در مراسم «One More Thing» از چیپست M1 به همراه چندین محصول مجهز به آن رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، مک مینی جدید با قیمت پایه ۶۹۹ دلار است.

طبق اعلام اپل، مک مینی جدید به لطف استفاده از چیپ M1 در مقایسه با نسل گذشته تا ۶۰ درصد مصرف انرژی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - بهینه‌تری دارد و همچنین در زمینه CPU و GPU به ترتیب ۳ و ۶ برابر سریعتر از نسل قبلی است. خریداران می‌توانند محصول جدید اپل را با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه SSD سفارش دهند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان

مک مینی جدید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - اپل از ۲ نمایشگر خارجی و همچنین مانیتور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - 6K پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای پورت‌های HDMI، تاندربولت/USB 4.0، اترنت، USB-A و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این محصول در مقایسه با مک مینی ۲۰۱۸ مبتنی بر اینتل، دو پورت تاندربولت کمتر دارد و البته با ۱۰۰ دلار قیمت پایه کمتری به فروش می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان

اپل به این موضوع اشاره کرده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - که مک مینی جدید به لطف چیپ M1 می‌تواند بسیاری از فعالیت‌ها را با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - سرعت بالاتری نسبت به نسل گذشته انجام دهد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کامپایل کد در «Xcode» با حداکثر ۳ برابر سرعت بالاتر
  • اجرای بازی «Shadow of the Tomb Raider» با حداکثر ۴ برابر فریم ریت بالاتر
  • رندر تایم‌لاین پیچیده در «Final - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - Cut Pro» با حداکثر ۶ برابر سرعت بالاتر
  • افزایش رزولوشن یک تصویر در «Pixelmator Pro» با حداکثر ۱۵ برابر سرعت بالاتر

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان

مهاجرت از پردازنده‌های اینتل به پردازنده انحصاری مبتنی بر ARM اپل یک اقدام مهم در تاریخ این کمپانی محسوب می‌شود که برای اولین بار در کنفرانس WWDC 2020 خبر آن اعلام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - شد. چیپ M1 که اولین اپل سیلیکون برای دنیای مک محسوب می‌شود، از ۸ هسته پردازشی و GPU با حداکثر ۸ هسته بهره می‌برد.

اپل علاوه بر رونمایی از مک مینی با چیپ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هیدج استان زنجان - M1، از مک بوک ایر و مک بوک پرو جدید مجهز به این پردازنده نیز رونمایی کرده است. در آینده این پردازنده در آی‌مک جدید نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بشیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام آیا میشه بگید شقایق هیدج تعمیرات دارید
پاسخ: بله در شقایق شهر هیدج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone