🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17298.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل لیست اولیه برنامه‌ها و بازی‌های سازگار با مک‌بوک‌های مبتنی بر Arm را اعلام کرد

اپل در مراسم One More Thing لیست اولین برنامه‌ها و بازی‌های سازگار با مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده Arm را اعلام کرد که در آن نام برخی از برنامه‌های نام آشنا مثل ادوبی لایت روم، ...

اپل در مراسم One More Thing لیست اولین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - برنامه‌ها و بازی‌های سازگار با مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده Arm را اعلام کرد که در آن نام برخی از برنامه‌های نام آشنا مثل ادوبی لایت روم، فتوشاپ، DaVinci Resolve و Cinema 4D به چشم می‌خورد.

اپل اعلام کرد اولین برنامه‌ها و بازی‌هایی که با چیپست M1 سازگار هستند شامل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - زیر می‌شوند:

  • Panic Nova
  • Hopscotch
  • Mmhmm
  • Shapr3D
  • Beyond a Steel Sky
  • برنامه‌های Omni Group
  • یکی از عناوین سری Baldur's Gate

اپل همچنین اعلام کرد که برنامه‌های مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت با مک‌های جدید سازگار خواهند بود. اپل تاریخ عرضه اپ‌های یاد شده را اعلام نکرد، اما گفت که لایت روم ماه آینده میلادی و فتوشاپ اوایل سال ۲۰۲۱ برای مک بوک‌های جدید عرضه خواهند شد.

اپل اضافه کرد که تمام اپلیکیشن‌های این شرکت از جمله فاینال کات پرو، لاجیک پرو، iMovie، سافاری و Notes از روز اول با مک بوک‌های مبتنی بر Arm سازگار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - هستند. اپل می‌گوید بسیاری از توسعه دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌هایشان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - را در مدت زمان تنها چند روز برای مک بوک‌های جدید آماده کنند.

اپل همچنین از شبیه ساز جدیدی به نام Rosetta 2 معرفی کرده که قادر به شبیه‌سازی کدهای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - اینتل و اجرای برنامه‌های قدیمی روی مک‌های جدید است. البته برنامه‌های اجرا شده توسط این شبیه ساز کاملاً بدون ایراد نخواهند بود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - و احتمالاً به خاطر پروسه «ترجمه» کمی کندتر اجرا خواهند شد.

از آنجا که آیفون و آیپد نیز از پردازنده‌های مبتنی بر Arm استفاده می‌کنند، بسیاری از برنامه‌های این دو محصول به گفته اپل همانطور که روی آیفون و آیپد اجرا می‌شوند، روی مک بوک‌های جدید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - نیز قابل اجرا خواهند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خلخال استان اردبیل - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone