🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18167.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت گلکسی زد فولد ۲ از افزایش استحکام گوشی سامسونگ خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت گلکسی زد فولد ۲ را آزمایش کرده است که از استحکام بیشتر پرچمدار تاشوی سامسونگ در مقایسه با مدل سال قبل خبر می‌دهد. آزمایش طبق معمول با تست مقاومت نمایشگر در ...

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت گلکسی زد فولد ۲ را آزمایش کرده است که از استحکام بیشتر پرچمدار تاشوی سامسونگ در مقایسه با مدل سال قبل خبر می‌دهد.

آزمایش طبق معمول با تست مقاومت نمایشگر در برابر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - خط و خش شروع می‌شود. نمایشگر ۶.۲ اینچی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - بیرونی گلکسی Z فولد ۲ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - از جنس شیشه بوده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - و مثل تقریباً تمام گوشی‌های بازار در سطح ۶ خط می‌افتد.

نوبت به آزمایش یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گوشی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - یعنی نمایشگر ۷.۶ اینچی اصلی می‌رسد. پنل اصلی این موبایل توسط یک محافظ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - صفحه که روی یک لایه پلاستیکی دیگر قرار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - گرفته محافظت می‌شود. همانند مدل سال قبل خطوط عمیق در سطح ۲ پدیدار شدند و در صورت فشار وارد کردن با ناخن شاهد آسیب همیشگی به نمایشگر خواهید بود.

البته نباید فراموش کرد که گلکسی زد فولد ۲ یک موبایل معمولی نیست و نمایشگر ظریف آن حین بسته بودن تا حد زیادی در امان است، بنابراین می‌توان گفت احتمال آسیب دیدن نمایشگر فقط حین کار کردن با صفحه نمایش و فشار وارد کردن با ناخن رخ خواهد داد که با توجه به برچسب قیمت ۲ هزار دلاری این محصول انجام چنین کاری از سوی کاربر بعید است.

در ادامه ویدیو برای آزمایش مقاومت لولای گلکسی زی فولد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - ۲ مقداری سنگ ریزه و کلوخ روی نمایشگر اصلی ریخته شد که خوشبختانه برخلاف - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زیراب استان مازندران - مدل سال قبل فولد ۲ با سربلندی از این آزمایش بیرون آمد و مکانیزم اصلاح شده لولا از ورود سنگ ریزه و کلوخ جلوگیری کرد.

حسگر اثر انگشت گلکسی زد فولد ۲ در لبه کناری قرار گرفته و در ابتدای آزمایش به درستی کار می‌کرد، اما پس از ایجاد چند خط و خش روی آن از کار افتاد. نوبت به تست خمش رسید و فولد ۲ بدون تقریباً هیچ گونه خمیده شدن توانست از این آزمایش هم سربلند بیرون بیاید که بهتر شدن مکانیزم لولا را نشان می‌دهد.

نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی زد فولد ۲

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone