🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43440.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اختلال در فیلترینگ هوشمند اینستاگرام؛ صفحات فیلتر شده موقتا باز شده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که پروژه فیلترینگ هوشمند وارد فاز سوم اجرا شده، از ساعاتی پیش دسترسی به صفحات فیلترشده شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران ممکن شده است. پروژه فیلترینگ هوشمند از چندی پیش ...

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که پروژه فیلترینگ هوشمند وارد فاز سوم اجرا شده، از ساعاتی پیش دسترسی به صفحات فیلترشده شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران ممکن شده است.

پروژه فیلترینگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هوشمند از چندی پیش روی شبکه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اجتماعی اینستاگرام پیاده سازی شده بود که با اجرای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آن دسترسی به صفحاتی که دارای عکس، متن و ویدئوی غیرمجاز و دارای مصادیق مجرمانه بودند، تا کنون غیر ممکن بود.

چند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روز پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پایان فاز دوم این پروژه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خبر داد و اعلام کرد: پروژه فیلترینگ هوشمند وارد فاز سوم اجرا شده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است. اما برخلاف انتظار هم اکنون و با آغاز این پروژه، ، دسترسی به صفحاتی که تاکنون در شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود بودند موقتا ممکن شده است.

به نظر می رسد این موضوع به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دلیل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اشکالات فنی در اجرای این پروژه اتفاق افتاده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و احتمالا پس از مدتی به حالت سابق بازگردانده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone