🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19559.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ZTE تایید کرد: اولین گوشی جهان با دوربین زیر نمایشگر دو هفته دیگر از راه ‌می‌رسد

شرکت ZTE در بیانیه‌ای رسما اعلام کرده اولین گوشی هوشمند تولید انبوه جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر، زد‌تی‌ای اکسون ۲۰ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را در تاریخ ۱۱ شهریور معرفی می‌کند. ZTE ...

شرکت ZTE در بیانیه‌ای رسما اعلام کرده اولین گوشی هوشمند تولید انبوه جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر، زد‌تی‌ای اکسون ۲۰ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را در تاریخ ۱۱ شهریور معرفی می‌کند.

ZTE یکی از بزرگترین شرکت‌های چینی محسوب می‌شود که نوآوری‌های زیادی در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - دنیای گوشی‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - هوشمند داشته است. این کمپانی پیش از سامسونگ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - و هواوی، از اولین گوشی تاشو خود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - با دو نمایشگر رونمایی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - کرد.

در حالی که این کمپانی اطلاعاتی درباره گوشی زدتی‌ای اکسون ۲۰ منتشر نکرده، شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که Visionox چنین فناوری را در اختیار ZTE قرار می‌دهد. Visionox اولین شرکت nv جهان محسوب می‌شود که تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر را به صورت انبوه تولید می‌کند.

Visionox نزدیک به دو ماه پیش از تولید انبوه اولین پنل سازگار با دوربین سلفی زیر نمایشگر خبر داد. نمایشگر OLED مورد استفاده برای این دوربین ساختار پیکسلی جدیدی دارد و از مواد بسیار شفاف، چیدمان مخصوص پیکسل‌ها و مدار جدید بهره می‌برد. گوشی زد‌تی‌ای اکسون ۲۰ با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - قابلیت پشتیبانی از شبکه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - 5G در تاریخ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - ۱۱ شهریور معرفی خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران

در حال حاضر شرکت‌ها محل‌های مختلفی را برای قرارگیری دوربین سلفی درنظر می‌گیرند که برای مثال می‌توان به حفره درون نمایشگر یا دوربین سلفی پاپ آپ اشاره کرد، با این حال با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - معرفی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - گوشی ZTE فناوری جدیدی در اختیار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - سازندگان قرار می‌گیرد. در حالی که از چندین سال پیش کمپانی‌ها به دنبال چنین راه حلی بودند، چندین مانع در این زمینه وجود داشت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - تنها شاهد تولید نمونه‌های اولیه آن بودیم.

در صورتی که فناوری مورد استفاده در گوشی زدتی‌ای اکسون ۲۰ عملکرد مناسبی داشته باشد، احتمالا از سال آینده میلادی شاهد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده از آن در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - پرچمدارهای اندرویدی خواهیم بود. با گذشت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - زمان و کاهش قیمت این فناوری، انتظار می‌رود گوشی‌های میان‌رده که هم اکنون دارای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تنکابن استان مازندران - حفره درون نمایشگر هستند نیز به آن مجهز شوند و با دوربین سلفی زیر نمایشگر در اختیار خریداران قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone