🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19561.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بیانیه صبا ایده در توضیح پایان فعالیت لنزور: جایگاه شبکه اجتماعی در ایران مشخص نیست

صبا ایده، مالک مجموعه‌های آپارات، فیلیمو و البته شبکه اجتماعی لنزور که چندی پیش به طور رسمی اعلام شد تا پایان مرداد ماه به فعالیتش پایان می‌دهد، بیانیه‌ای در مورد چرایی پایان یافتن فعالیت لنزور ...

صبا ایده، مالک مجموعه‌های آپارات، فیلیمو و البته شبکه اجتماعی لنزور که چندی پیش به طور رسمی اعلام شد تا پایان مرداد ماه به فعالیتش پایان می‌دهد، بیانیه‌ای در مورد چرایی پایان یافتن فعالیت لنزور منتشر کرده است. این شرکت در بیانیه خود نظرات متنوع ارکان و متولیان مختلف فرهنگی کشور و مشخص نبودن جایگاه شبکه اجتماعی در ایران از دلایل تعطیلی لنزور عنوان کرده است.

در این بیانیه اعلام شده که لنزور، در سال ۱۳۹۲ و با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - هدف توسعه یک شبکه‌های اجتماعی عکس محور توسط هلدینگ صبا ایده، فعالیت خود را آغاز کرد. حالا در پایان مرداد ۹۹ و با گذشت هفت سال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - از شروع به کار، بحران‌‏ها و مشکلات مختلف لنزور که از ابتدا وجود داشت، صبا ایده را به تصمیم برای پایان فعالیت این پلتفرم رساند. دلایلی که صبا ایده در بیانیه خود از آنها صحبت به میان آورده، این موارد هستند:

۱- مشخص نبودن جایگاه شبکه‌های اجتماعی و حدود مسئولیت سرویس‏ دهندگان در ایران و همچنین عدم پشتیبانی حقوقی (عملی و نه تئوریک) از اینگونه خدمات.

۲-معین نبودن خطوط قرمز‏ فرهنگی و سرگردانی مدیران اینگونه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - شبکه‌های اجتماعی نسبت به نظرات متنوع و بعضا سلیقه‌ای ارکان و متولیان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - مختلف فرهنگ کشور که تا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - به امروز هم ادامه دارد.

یک سال پیش «محمد جواد شکوری مقدم» مدیر عامل هلدینگ صبا ایده درباره مشکلات و چالش‌های بر سر راه این شبکه اجتماعی عکس محور با دیجیاتو گفتگو کرده بود:

««فیسبوک در اواسط سال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - ۲۰۱۲ اینستاگرام را خرید و ما در انتهای سال ۲۰۱۲ لنزور - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - را به شکل کامل راه‌اندازی کرده‌ بودیم؛ پلتفرمی که در زمان کوتاهی موفق شد ۳۰۰ هزار کاربر جذب کند و روزی ۱۲ هزار تصویر نیز در آن بارگذاری می‌شد. در آن زمان هنوز اینستاگرام در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - کشور شناخته نشده بود ولی مسئله اینجاست که به مرور زمان، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - به‌دلیل فیلترینگ سخت‌گیرانه بر محتوای سرویس لنزور، بسیاری از کاربران این پلتفرم سرخورده شدند و پس از یک‌سال و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - نیم، اینستاگرام - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - با پلتفرمی قوی‌تر و البته محتوای آزادانه که به سلیقه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - مردم هم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - نزدیک‌تر بود، توانست مخاطبان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - بسیاری در کشور ما پیدا کند. همین مسئله باعث شد تا ما سرمایه‌گذاری روی لنزور و توسعه این محصول را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - متوقف کنیم.»

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان

صبا ایده در انتهای بیانیه خود اعلام کرده که «گسترش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - و توسعه شبکه های اجتماعی در هر کشوری پیش از هر دغدغه فنی و زیرساختی نیازمند تعیین تکلیف شفاف و عملی دو محور فوق است.» این هلدینگ در نهایت ابزار امیدواری کرده که «با رفع موانع فوق و اعتماد به بخش خصوصی در آینده شاهد ظهور و بروز شبکه های اجتماعی موفقی توسط جوانان این مرز و بوم مانند دیگر کشورها باشیم.»

شایان ذکر است هلدینگ صبا ایده چندی پیش قصد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - تعطیلی محصول دیگر خود یعنی پلتفرم «کلوب» را داشت که در نهایت پس از اعتراض کاربران این پلتفرم، سهام خود را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - در این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریمان استان خراسان - مجموعه به شرکت دیگری فروخت و کلوب به حیات خود ادامه داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone