🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34065.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از حافظه SSD پرتابل سازگار با تاندربولت ۳

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل با سایز کوچک و سرعت خیره کننده رونمایی کرده که قابلیت پشتیبانی از تاندربولت ۳ را دارد. این محصول که X5 نام دارد، با ابعادی برابر با ۱۱۹ در ...

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل با سایز کوچک و سرعت خیره کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - رونمایی کرده که قابلیت پشتیبانی از تاندربولت ۳ را دارد.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - محصول که X5 نام دارد، با ابعادی برابر با ۱۱۹ در ۶۲ در ۱۹.۷ میلی متر از اغلب موبایل های پرچمدار کوچکتر و در عین حال قطورتر است. سرعت خواندن داده ها در این حافظه مبتنی بر NVMe به لطف پنهای باند ۴۰ گیگابیت بر ثانیه تا ۲.۸ گیگابایت بر ثانیه افزایش یافته که ۵.۲ برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - اغلب SSDهای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - مبتنی بر ساتا و ۲۵.۵ برابر هارد درایو های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - اکسترنال است. تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان

رندر سه بعدی بلادرنگ، ویرایش ویدئوهای 4K و فایل های RAW با رزولوشن بالا از کاربردهای اولیه این حافظه است. علاوه بر این سرعت بالای انتقال داده ها امکان جابه جایی یک فایل ۲۰ گیگابایتی در ۱۲ ثانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - را میسر می - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - کند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - اما از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - آنجا که حافظه SSD X5 تنها از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - تاندربولت ۳ پشتیبانی می کند، لپ تاپ های محدود به درگاه USB با آن سازگاری ندارند.

بدنه فلزی حافظه SSD X5 آن را در برابر سقوط از ارتفاع ۲ متری مقاوم ساخته است

فناوری محافظ حرارتی پویا (DTG) و هیت سینک در برابر افزایش حرارت از X5 محافظت کرده و دمای عملیاتی بهینه را فراهم می کنند. نرم افزار SSD پرتابل سامسونگ بر پایه رمزنگاری داده سخت افزاری AES 256bit هم تامین امنیت داده ها را تسهیل می کنند.تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستانبدنه فلزی و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - مقاوم در برابر ضربه حافظه SSD X5 آن را در برابر سقوط از ارتفاع ۲ متری آسیب ناپذیر کرده است. سامسونگ برای افزایش جلوه های ظاهری سطح بالایی بدنه را به صورت صیقل خورده طراحی کرده اما سطح پایینی آن شیارهایی دارد که مانع از لغزش گجت در دست کاربر می شود.

محصول جدید سامسونگ از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - دوشنبه هفته آینده در سه مدل با ظرفیت های ۵۰۰ گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایتی عرضه می شود که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - به ترتیب ۴۰۰، ۷۰۰ و ۱۴۰۰ دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر گالیکش استان گلستان - قیمت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone