🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40045.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سهم نیم درصدی «اوریو» از آخرین آمار توزیع اندروید

گوگل به تازگی آمار ماه دسامبر توزیع های اندروید را اعلام کرده که در آن سهم اندروید اوریو تنها 0.5 درصد است که نسبت به ماه پیش در حدود 0.2 درصد رشد داشته است. [digipullqoute ...

گوگل به تازگی آمار ماه دسامبر توزیع های اندروید را اعلام کرده که در آن سهم اندروید اوریو تنها 0.5 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - درصد است - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - که نسبت به ماه پیش در حدود 0.2 درصد رشد داشته است.

نسخه های مارشمالو در رتبه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - دوم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - و لالیپاپ در رتبه سوم قرار گرفته اند

بر اساس آمارها اندروید مارشمالو (6.0) با 29.7 درصد بیشترین سهم را بین تمامی نسخه های اندروید به خود اختصاص داده و پس از آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - اندروید لالیپاپ با مجموع سهم 26.3 درصد در جایگاه سوم قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران

پیش بینی می شود در ماه های آتی سهم اندروید اوریو با سرعت بیشتری رشد کند. همچنین انتظار می رود بیشترین سرعت رشد توزیع این نسخه را در ماه های مارس تا آوریل سال 2018 (اسفند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - سال جاری تا اردیبهشت سال 97) شاهد باشیم.

اپل در آمار به روزرسانی به جدیدترین نسخه iOS برتری قابل ملاحظه ای نسبت به ارائه اوریو از سوی گوگل دارد

بر اساس گزارش ها iOS 11 نسبت به نسخه های پیشین سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - موبایل های اپل با سرعت کمتری در میان دیوایس های این کمپانی در حال رشد است. با این حال نسبت به اندروید اوریو وضعیت بهتری دارد و تاکنون بیش از 60 درصد دیوایس های سازگار این کمپانی آن را دریافت کرده اند. به همین دلیل به نظر می رسد گوگل با اختلاف بالایی در ارائه به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران - روز رسانی ها  از اپل عقب افتاده است.

نگاهی به آمار دانلود و درآمد اپلیکیشن های اندروید و iOS - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر متل قو استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone