🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15438.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

یوبی‌سافت برای مبارزه با تقلب در بازی‌های کامپیوتری شرکت GameBlocks را خرید

توسعه‌دهندگان بازی‌های کامیپوتری در نبردی بی‌پایان با متقلبان به سر می‌برند ولی حالا یوبی‌سافت قصد دارد با صرفه هزینه به مبارزه‌ای جدی‌تر با این افراد بپردازد. این شرکت اخیرا ابزاری به نام FairFight را خریداری ...

توسعه‌دهندگان بازی‌های کامیپوتری در نبردی بی‌پایان با متقلبان به سر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس - می‌برند ولی حالا یوبی‌سافت قصد دارد با صرفه هزینه به مبارزه‌ای جدی‌تر با این افراد بپردازد. این شرکت اخیرا ابزاری به نام FairFight را خریداری کرده که به شکلی هوشمند به مبارزه با تقلب می‌رود.

به گزارش وب‌سایت Gamasutra، یکی از زیرمجموعه‌های یوبی‌سافت به نام i3D.net شرکتی به نام GameBlocks را خریده که سازنده ابزاری موسوم به FairFight برای مبارزه با تقلب در سمت سرور است. تیم i3D.net می‌خواهد ابزار FairFight را به پلتفرم ONE Game Hosting بیاورد. این پلتفرم توسط بسیاری از بازی‌سازان بزرگ استفاده می‌شود. این شرکت می‌خواهد قابلیت‌های سیستم تشخیص تقلب خود را گسترش دهد.

یوبی‌سافت در حال حاضر قرارداد خود را نهایی کرده، با این حال نمی‌دانیم که خرید GameBlocks چه هزینه‌ای برای این شرکت به دنبال داشته است. البته یوبی‌سافت وعده داده که به پشتیبانی از مشتریان فعلی GameBlocks ادامه دهد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر  داراب استان فارس

این معامله می‌تواند به یوبی‌سافت کمک کند تا شانس بیشتری در مقابله با متقلبان داشته باشد. در گذشته از FairFight در بازی‌های مختلفی مثل Rainbow Six Siege محصول خود یوبی‌سافت و Battlefield V محصول EA استفاده شده بود. این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس - ابزار از طریق روشی غیرتهاجمی با آنالیز الگوریتمیِ رفتار فرد به‌صورت آنی به دنبال تقلب می‌گردد.

در این روش توسعه‌دهندگان سطح تحمل الگوریتم خود را مشخص می‌کنند و سیستم هم از لحاظ فنی می‌تواند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس - با پیشرفت تقلب‌ها پیش بیاید. در عین حال، فشاری به کاربر وارد نمی‌شود تا تمهیدات ویژه‌ای را در کامپیوترش انجام دهد تا به عنوان متقلب شناخته نشود.

البته خرید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس - GameBlocks به معنای این نیست که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس - تضمینی برای کاهش تعداد هک‌ها وجود خواهد داشت، اما حداقل حالا یوبی‌سافت به فکر اقدامات جدی‌تری برای مقابله با متقلبان افتاده تا تجربه بهتری را به کاربران عادی خود ارائه کنند. هر گیمری که با این متقلب‌ها مواجه شده باشد می‌داند که تجربه چنین اتفاقاتی تا چه اندازه می‌تواند باعث دلسردی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر داراب استان فارس - فرد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone