🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15426.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۴ به‌زودی معرفی می‌شود

دو صفحه پشتیبانی جدید برای سرفیس لپ‌تاپ ۴ روی وب‌سایت مایکروسافت ظاهر شده که می‌تواند نشانگر رونمایی قریب‌الوقوع این محصول باشد. یکی از این صفحات به نسخه AMD و دیگری به نسخه اینتل تعلق دارد. ...

دو صفحه پشتیبانی جدید برای سرفیس لپ‌تاپ ۴ روی وب‌سایت مایکروسافت ظاهر شده که می‌تواند نشانگر رونمایی قریب‌الوقوع این محصول باشد. یکی از این صفحات به نسخه AMD و دیگری به نسخه اینتل تعلق دارد. این دستگاه با شباهت بالایی نسبت به نسل قبلی از راه می‌رسد و مهم‌ترین تغییر آن مربوط به ارتقای پردازنده است.

وب‌سایت WalkingCat که منبع معتبری برای افشای اخبار مربوط به گجت‌هاست، می‌گوید لپ‌تاپ جدید مایکروسافت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - ممکن است هفته آینده معرفی شود. متاسفانه در صفحه پشتیبانی این دستگاه اطلاعات خاصی درباره سرفیس لپ‌تاپ ۴ منتشر نشده، اما وب‌سایت معتبر WinFuture چندی پیش در گزارشی اطلاعات این محصول را فاش کرده بود. قلب تپنده این دستگاه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - احتمالا پردازنده‌ای از سری AMD 4000 خواهد بود و در دو مدل با Ryzen 5 4680U و Ryzen 7 4980U به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - بازار می‌آید.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی

شاید نرفتن به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - سراغ پردازنده‌ای از سری رایزن ۵۰۰۰ برای عده‌ای از طرفداران ناامیدکننده باشد، اما مایکروسافت در نسل قبلی این دستگاه از پردازنده سری ۳۰۰۰ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - استفاده کرده بود، بنابراین این تغییر به نوبه خود حرکتی رو به جلوست. مدل اینتل سرفیس لپ‌تاپ ۴ از نسل یازدهم تراشه‌های این شرکت نظیر Core i5-1145G7 و Core i7-1185G7 استفاده می‌کند.

با گذر از بخش پردازنده، سایر قطعات این دستگاه شبیه سرفیس لپ‌تاپ ۳ به نظر می‌رسد. این محصول - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - در دو مدل با نمایشگر ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ به بازار می‌آید. رزولوشن مدل ۱۳.۵ اینچی ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل و مدل ۱۵ اینچی ۲۴۹۶ در ۱۶۶۵ پیکسل خواهد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - بود. حداکثر رم سرفیس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - لپ‌تاپ ۴ به ۳۲ گیگابایت و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - حداکثر ظرفیت حافظه داخلی آن به ۱ ترابایت می‌رسد.

مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق رونمایی از لپ‌تاپ بعدی خود را اعلام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - نکرده و نمی‌دانیم که این محصول چه زمانی معرفی خواهد شد. ولی با توجه به بالا آمدن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - صفحه پشتیبانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که زمان زیادی تا معرفی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - سرفیس لپ‌تاپ ۴ باقی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کمیجان استان مرکزی - نمانده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوردیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** کولر گازی الجی ARTN19K T3 R410A شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone