🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15421.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات ۵۳۰ میلیون کاربر فیسبوک چگونه فاش شد؟

فیسبوک دیروز در واکنش به نشت اطلاعات مربوط به ۵۳۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی اعلام کرد که این اطلاعات به واسطه یک آسیب‌پذیری قدیمی مربوط به سال ۲۰۱۹ از روی سرورهای این شرکت استخراج ...

فیسبوک دیروز در واکنش به نشت اطلاعات مربوط به ۵۳۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی اعلام کرد که این اطلاعات به واسطه یک آسیب‌پذیری قدیمی مربوط به سال ۲۰۱۹ از روی سرورهای این شرکت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - استخراج شده است.

«مایک کلارک» مدیر محصول فیسبوک به منظور ارائه توضیحاتی پیرامون این اتفاق پستی را در وبلاگ خبری این شرکت منتشر کرد. او نشت عظیم اطلاعات حدود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - ۵۳۰ میلیون کاربر فیسبوک را پذیرفت ولی تاکید کرد که این اطلاعات از روی خود سایت استخراج شده و از طریق هک به دست نیامده است. کلارک افزود فیسبوک اطمینان پیدا کرده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - که مشکل برطرف شده است.

مدیر محصول فیسبوک گفت: «باور داریم که اطلاعات افشایی به وسیله گروهی از خرابکاران توسط ابزاری که تا پیش از سپتامبر ۲۰۱۹ برای ایمپورت مخاطبان وجود داشت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - از پروفایل فیسبوک کاربران استخراج شده است. این ویژگی طراحی شده بود تا کاربران بتوانند با استفاده از فهرست مخاطبان خود راحت‌تر دوستانشان را پیدا کنند و با آن‌ها تعامل داشته باشند.»

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان

اطلاعات ۵۳۰ میلیون کاربر فیسبوک شامل نام، شماره آیدی، نشانی ایمیل، موقعیت مکانی، تاریخ تولد و شماره تلفن آن‌ها چند روز پیش در یک انجمن گفتگوی هکری رویت شد. فیسبوک ابتدا این واقعه را به یک رخنه امنیتی از سال ۲۰۱۹ ربط داد، اما اعلام نکرد که منظورش کدام اتفاق بوده است. این شرکت در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - چند سال اخیر چندین بار دچار نشت اطلاعاتی شده و قبلا در آوریل ۲۰۱۹ اطلاعات ۵۴۰ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - میلیون کاربر را سهوا لو داده بود.

به گزارش خبرگزاری «وایرد» اطلاعات جدیدی که از کاربران فیسبوک لو رفته مربوط به یک آسیب‌پذیری از سال ۲۰۱۹ است. این آسیب‌پذیری که در واقع به همان ابزار ایمپورت مخاطبان مربوط است در ماه اوت ۲۰۱۹ برطرف شد. فیسبوک مدعی است که این اتفاق را از طریق یک بیانیه خبری به اطلاع مطبوعات رسانده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - بود، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - اما وایرد با ردیابی گزارش‌ها متوجه شده که خبرها مربوط به رخنه‌ای در اینستاگرام و یک رخنه جداگانه از اواسط سال ۲۰۱۸ بوده است. این شرکت همچنین افرادی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - را که اطلاعات آن‌ها لو رفته، به‌صورت جداگانه مطلع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نهاوند استان همدان - نکرده است.

کلارک می‌گوید: «ما می‌خواهیم با از دسترس خارج کردن اطلاعات افشایی از داده‌های کاربران محافظت کنیم و هر زمان که ممکن باشد به تعقیب قضایی همه خرابکارانی که از ابزارهای ما سو استفاده می‌کنند ادامه می‌دهیم. اگرچه همیشه نمی‌توانیم از بازنشر اطلاعات این چنینی یا رخنه‌های اطلاعاتی جدید جلوگیری کنیم، ولی تیمی ویژه را به‌طور خاص برای رسیدگی به این اتفاقات مامور کرده‌ایم.»

اگر می‌خواهید بدانید اطلاعات شما هم در این رخنه لو رفته است یا نه می‌توانید به راهنمایی که در این مطلب آماده کرده‌ایم مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone