🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15419.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مجرمان سایبری چطور از همه‌گیری ویروس کرونا برای کلاهبرداری استفاده کردند؟

محققان اخیرا به بررسی اثرات همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بر فعالیت‌های مجرمان سایبری و کشف ترندهای مرتبط بین کووید-۱۹ و اقدامات خرابکارانه پرداخته‌اند. شرکت «ترند مایکرو» به‌خصوص بر موضوع وابستگی فزاینده مردم به سرویس‌های آنلاین ...

محققان اخیرا به بررسی اثرات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بر فعالیت‌های مجرمان سایبری و کشف ترندهای مرتبط بین کووید-۱۹ و اقدامات خرابکارانه پرداخته‌اند. شرکت «ترند مایکرو» - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - به‌خصوص بر موضوع وابستگی فزاینده مردم به سرویس‌های آنلاین تمرکز داشته و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - چگونگی نفوذ هکرها به این حوزه‌ها را بررسی کرده است.

با توجه به تعطیلی دفاتر فیزیکی شرکت‌ها و خانه‌نشینی مردم، کسب و کارها خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کردند و تمرکز بر تجارت الکترونیک را افزایش دادند. دولت و شرکت‌های پزشکی هم به یک‌باره آنلاین شدند تا بخشی از خدمات و هماهنگی کارهایشان را مبتنی بر اینترنت انجام دهند. این اتفاق موجب شد مجرمان سایبری بیشتر از قبل خود را به جای نهادهای مختلف جا بزنند.

محققان ترند مایکرو می‌گویند: «مجرمان سایبری معمولا خود را به جای نهادهای شناخته‌شده جا می‌زنند و به جای آن‌ها ایمیل، وب‌سایت یا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - اپلیکیشن جعلی می‌سازند. به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - همین دلیل، کاربران کار سخت‌تری برای تشخیص خدمات واقعی و جعلی دارند. این مسئله به‌ویژه برای کسانی مثل سالمندان چالش‌برانگیزتر است که برای اولین بار تا این حد به سیستم‌های آنلاین متکی شده‌اند.»

بحث ترویج اطلاعات نادرست هم نگران‌کننده است و واکنش شرکت‌هایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - مثل فیسبوک و توییتر را در پی داشته. هکرها از آغاز جهانی تزریق واکسن ویروس کرونا به عنوان جدیدترین روش مهندسی اجتماعی استفاده کرده‌اند. مطابق جدیدترین اطلاعات شرکت ترند مایکرو، تعداد کارزارهای اسپم که از موضوع واکسن برای انتشار بدافزارها استفاده کرده‌اند در آمریکا، ایتالیا، آلمان و چند کشور دیگر افزایش یافته است.

در یکی از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - این کارزارها از تروجانی به نام Fareit استفاده شده، و ایمیل‌ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - با نام سازمان بهداشت جهانی به دست قربانیان رسیده است. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - عنوان این ایمیل‌ها شامل «ویروس کرونا»، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - «واکسن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - ویروس کرونا»، «انتشار واکسن بیماری همه‌گیری ویروس کرونا» و «جدیدترین خبر پیرامون واکسن ویروس کرونا» بوده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس

از دیگر بدافزارهایی که با استفاده از موضوعات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - مرتبط با کووید-۱۹ پخش شده‌اند می‌توانیم به Lokibot, Agent Tesla, Formbook, Remcos و Nanocore اشاره کنیم. البته در برخی مواد از تاکتیک‌های فیشینگ هم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - برای انتشار بدافزار اندرویدی Anubis استفاده شده است.

پارسال به «آژانس دارویی اروپا» (EMA) حمله شد و بخشی از اطلاعات محرمانه و ایمیل‌های داخلی آن به سرقت رفت و قسمتی از داده‌های این سازمان دستکاری شد تا فرآیند توسعه واکسن دچار مشکل شود. حالا هکرها خود را به جای وزارت بهداشت انگلیس جا زده‌اند و از مردم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - دعوت کرده‌اند تا برای دریافت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - واکسن ثبت نام و وقت رزرو کنند.

در این ایمیل از کاربر خواسته شده تا دعوت‌نامه تزریق واکسن را تایید کند. ولی چه کاربر روی دکمه تایید کلیک بکند یا نه، ایمیل تغییر مسیر می‌دهد و فرد را به صفحه دیگری منتقل می‌کند. در آن صفحه فرمی قرار گرفته که اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن را دریافت می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس

سیستم کلاهبرداری مشابهی در مکزیک نیز مشاهده شده که خود را به جای آزمایشگاه معتبری در این کشور جا می‌زند و برای تزریق واکسن از کاربران اطلاعات می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس

از سیستم‌های پیامکی هم برای حمله به کاربران استفاده شده است. هکرها با پیامک‌هایی برای ثبت نام تزریق واکسن، واریز کمک هزینه‌های دوران کرونا، زمان‌بندی ملاقات پزشک و ارسال مکمل‌های دارویی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - در مبارزه با ویروس کرونا دست به خرابکاری زده‌اند. گزارش ترند مایکرو می‌گوید ۷۵ هزار دامنه مخرب - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - در زمینه ویروس کرونا ثبت شده ولی تمرکز این حرکت از ویروس کرونا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - به سمت واکسن در حال تغییر است. در بسیاری از این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - دامنه‌ها از نام‌هایی شبیه به برندهای معروف سازنده واکسن مثل بیون‌تک و اسپوتنیک استفاده شده است.

افزون بر این، مجرمان سایبری در فضای وب تاریک و وب عمیق نیز دست به کار شده‌اند و به فروش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - واکسن‌های غیرقانونی یا جعلی می‌پردازند. گزارش ترند مایکرو می‌گوید:

«ماهیت مخفی و ناشناس وب تاریک این مکان را به فضایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - ایده‌آل برای فروش واکسن‌های غیرقانونی توسط مجرمان سایبری تبدیل کرده است. اخیرا در گزارشی به یک وب‌سایت اشاره شد که گردانندگان آن مدعی تولید واکسنی بودند که نه تنها برای فروش آماده بود بلکه می‌توانست به سراسر جهان ارسال شود. سایت دیگری در دارک‌نت از خریداران خواسته بود اطلاعات خصوصی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - و حتی وضعیت ابتلای خود به ویروس کرونا و سایر بیماری‌هایشان را به ایمیل آن‌ها بفرستند. خریداران باید این اطلاعات را با رسید پرداخت بیت‌کوینی ارسال می‌کردند.»

اینترپل پارسال در اطلاعیه‌ای هشدار داد که گروهی از مجرمان سازمان‌یافته مشغول تبلیغ، فروش و توزیع واکسن‌های جعلی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone